رییس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر کرج:

تاسیس باشگاه شهرداری کرج اقدام مثبت شورای پنجم است/واگذاری اماکن ورزشی طرح موفقی بود

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۲:۱۲:۲۰
کد خبر: ۱۰۸۸۰۰۱
تاسیس باشگاه شهرداری کرج اقدام مثبت شورای پنجم است/واگذاری اماکن ورزشی طرح موفقی بود
رییس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر کرج با بیان اینکه با واگذاری بخشی از اماکن ورزشی شهرداری کرج به بخش خصوصی مشکلات نگهداری واداره آنها به حداقل رسیده است گفت: در موضوع تعطیلی های ناشی از کرونا حامی بهره برداران بخش خصوصی هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، منصور وحیدی اظهار کرد: متاسفانه تا پیش از فعالیت شورای پنجم نحوه اداره اماکن ورزشی شهرداری کرج با چالش های جدی روبرو بود و گاها در پرداخت بهای آب و برق این اماکن دچار مشکل بودیم.

وی افزود: با تصویب واگذاری فضاهای ورزشی به خصوصی این مشکل به شکل کامل مرتفع شد و محل درآمد جدیدی هم برای شهرداری کرج ایجاد شد.

وحیدی با بیان اینکه در واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی نیاز محلات و ورزشکاران دیده شده است گفت: تعدادی از سانس ها با نظر شهرداران مناطق به شکل رایگان در اختیار اهالی بومی محلات قرار گرفته و رضایتمندی آنها را به دنبال داشته است.

عضو شورای شهر کرج از اراده پارلمان شهری برای حمایت از بهره برداران بخش خصوصی در ایام کرونا خبرداد و گفت: قانون وضوابط دست مدیران شهری را برای بخشش و معافیت پرداخت اجاره بها بسته است با این حال از شهردار کرج خواسته ایم این مهم را در قالب یک لایحه به صحن شورا بیاورد و با نظر مساعد اعضا بتوانیم در جهت حل مشکلات بهره برداران سالن ها اقدام کنیم.

وی در بخشی دیگر از صحبت های خود به نقش آفرینی موثر مدیریت شهری در عرصه ورزش قهرمانی پرداخت و گفت: شورای شهر پنجم با استراتژی هدفمند و در راستای پاسخگویی به نیاز جامعه ورزش کرج اقدام به تاسیس باشگاه شهرداری کرج کرده ودر دو سال اخیر با راه  اندازی تیم های والیبال، تنیس روی میز و جودو درصدد حمایت از استعدادهای این استان است.

وحیدی ادامه داد: خوشبختانه نتایج خوبی از این ناحیه حاصل شده و درصددیم پس از پایان بحران کرونا به شکل موثرتر وبا بررسی دقیق تر بستر حضور رشته های دیگر را در عرصه لیگ های کشور مهیا کنیم.

رییس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر کرج در پایان با تاکید براینکه حامی باشگاه های ورزشی استان در عرصه لیگ های مختلف هستیم گفت: سال گذشته اعتباری برای کمک به تیم مقاومت مصوب وپرداخت شد وامسال نیز درصدد هستیم حمایت های لازم را از این تیم ودیگر تیم های مستعد استان داشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز