در نهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی؛

استان سمنان در جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی ۲ برگزیده داشت

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۰:۲۷:۱۸
کد خبر: ۱۰۸۸۴۸۵
استان سمنان در جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی ۲ برگزیده داشت
استان سمنان در بخش‌های فرهنگیان و دانش‌آموزی نهمین جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی آموزش و پرورش ۲ برگزیده داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ فاطمه صداقتی در بخش فرهنگیان با محصول «روبوضرب» از گروه تولیدات و آثار اندرویدی (بازی و سرگرمی) رتبه اول کشور را کسب کرد و مبینا محسنی هم با محصول «اکسل» در بخش دانش آموزی، شایسته تقدیر شناخته شد.

نهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی با هدف دستیابی به توسعه و تعمیق فرهنگ تولید محتوای الکترونیکی درسی و تولید محتوای چندرسانه‌ای متناسب با نیاز معلمان و دانش‌آموزان و بهره‌گیری هوشمندانه در فرآیند تدریس، یادگیری و توانمندسازی مدرسه برای ایفای نقش محوری در نیل به وضع مطلوب برگزار شد.

این جشنواره در دو مرحله استانی و کشوری برگزار شد. در مرحله کشوری صاحبان آثار برگزیده استان ها شامل نفرات برتر گروه‌های دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی و دوره اول و دوم متوسطه هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش مدرسان و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان و فرهنگیان آموزشی، اداری شاغل در ادارات و مدارس، با یکدیگر به رقابت پرداختند.

از جمله محورهای برگزاری جشنواره می‌توان به تولید قطعات آموزشی با موضوعات درسی (آموزشی و تربیتی)، تولید درس‌افزارهای آموزشی قطعات و نرم‌افزارهای آموزشی با موضوعات پرورشی، دینی، قطعات و نرم‌افزارها در حوزه تربیت بدنی سلامت و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی، تولید قطعات و نرم‌افزارهای سرگرمی و بازی آموزشی با تاکید بر مفاهیم درسی اشاره کرد.

در این دوره از جشنواره ۸۴ هزار اثر در شبکه رشد ثبت نام کردند و حدود۵۰ هزار نفر نسبت به ارسال آثار به دبیرخانه‌های استانی جشنواره، اقدام کردند که پس از ارزیابی توسط گروه‌های بررسی و تحلیل محتوای استان ها، حدود ۶۰۰ اثر به دبیرخانه مرکزی جشنواره ارسال شد و در گردونه رقابت نهایی قرار گرفت.

استان سمنان ۱۱۸ هزار و ۴۶۴ دانش‌آموز در سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز