محموله‌ ۲٠٠ کیلویی مواد افیونی در ورودی شهر یزد متوقف شد

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۱:۱۵:۴۹
کد خبر: ۱۰۸۸۵۱۸
محموله‌ ۲٠٠ کیلویی مواد افیونی در ورودی شهر یزد متوقف شد
فرمانده نیروی انتظامی استان یزد از کشف یک محموله ۲۰۰ کیلویی تریاک و حشیش در جریان عملیات تعقیب و گریز سوداگران مرگ در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار «عباسعلی بهدانی فرد» در خصوص نحوه کشف این محموله‌ی مواد افیونی بیان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق و سوداگران مرگ،  ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مهریز با همکاری کادر اطلاعاتی، متوجه تردد قاچاقچیان جهت انتقال محموله مواد افیونی از طریق محورهای استان شدند.

وی ادامه داد:  قاچاقچیان سعی داشتند از طریق یه دستگاه خودروی سمند، این محموله را جابه جا کنند که با کار اطلاعاتی پلیس، شناسایی و به آن‌ها دستور ایست داده شد اما راننده بدون توجه به دستور پلیس متواری و پس از مدتی تعقیب و گریز در ورودی شهر یزد متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: در جریان این عملیات سه نفر از قاچاقچیان دستگیر و ۲٠٠ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۱٠٠ کیلوگرم  تریاک و ۱٠٠ کیلوگرم حشیش کشف شد.

به نقل از پایگاه پلیس، بهدانی‌فرد در پایان متذکر شد: سوداگران مرگ مذکور قصد انتقال این محموله را از شرق کشور به شهرهای شمالی استان داشتند که در این عملیات دستگیر و پس از معرفی به دادسرا، روانه زندان شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز