سرمربی تیم فوتبال سیمرغ البرز:

حریف خوبی برای گل ریحان بودیم/ برای بقا در دسته ۳ تلاش می کنیم

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۱:۰۸:۰۸
کد خبر: ۱۰۸۸۵۲۲
حریف خوبی برای گل ریحان بودیم/ برای بقا در دسته ۳ تلاش می کنیم
سرمربی تیم فوتبال سیمرغ البرز پس از شکست یک بر صفر مقابل گل ریحان گفت: از عملکرد تیم رضایت ندارم چراکه تیمی که مقابل گل ریحان روانه میدان کردیم تیم اصلی ما نبود و همچنان درحال ساختن سیمرغ هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، امیر عباسلو اظهار کرد: روز گذشته در دیدار مقابل گل ریحان به 25 بازیکن جوان خود بازی دادم که الحق عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.

وی در خصوص تیم گل ریحان گفت: این تیم نماینده البرز در فوتبال کشور است و باید همگی از این باشگاه حمایت کنیم، گل ریحان باتوجه به تغییرات گسترده ای که اعمال کرده به نظر می رسد فصل پر فراز و نشیبی را در پیش داشته باشد که امیدواریم در پایان همه چیز به نفع نماینده البرز رقم بخورد.

سرمربی سیمرغ با بیان اینکه تا شروع مسابقات دسته 3 تیم را تکمیل می کنیم گفت: تنها 8 ماه از فعالیت تیم ما در فوتبال می گذرد و می خواهیم نماینده شایسته و البته ساختارمندی برای فوتبال استان باشیم لذا از همین رو نمی خواهیم کیفیت را فدای سرعت و عجله کنیم.

عباسلو اظهار کرد: صد در صد بازیکنان ما تا این لحظه بومی و البته شایسته حضور در لیگ دسته 3 هستند و به عنوان نماینده البرز برنامه ای بلند مدت در فوتبال کشور داریم.

وی در پایان با اشاره به اصلی ترین هدف باشگاه سیمرغ گفت: در حال حاضر در مرحله یک رقابت های دسته 3 قرار داریم و می خواهیم ابتدا جایگاه خود را تثبیت و سپس برای صعود به مراحل بالاتر تلاش کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز