اقدامات و فعالیت‌های شهرداری سنندج قابل تقدیر است/ پتانسیل تاثیرگذار در رویداد های فرهنگی و اجتماعی

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۱:۵۰:۴۰
کد خبر: ۱۰۸۸۵۴۶
اقدامات و فعالیت‌های شهرداری سنندج قابل تقدیر است/ پتانسیل تاثیرگذار در رویداد های فرهنگی و اجتماعی
فرمانده حوزه اداری حمزه سیدالشهداء سپاه ناحیه سنندج گفت: فعالیتهای عمران شهری، خدمات شهری، سرمایه گذاری و فرهنگی شهرداری سنندج در چند سال اخیر در عرصه خدمت رسانی به شهروندان قابل تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته بسیج با حضور فرمانده حوزه اداری حمزه سیدالشهداء سپاه ناحیه سنندج، معاونین و مدیران مناطق و سازمانهای ذیربط برگزار شد.

فرمانده حوزه اداری حمزه سیدالشهداء سپاه ناحیه سنندج در جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته بسیج پایگاه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء شهرداری سنندج عنوان کرد: همکاران شهرداری سنندج به عنوان پتانسیل تاثیرگذار در تمامی رویدادهای فرهنگی – اجتماعی عرصه مدیریت شهری نقش تعیین کننده ای دارند.

سرهنگ قاسم کاوه فعالیت پایگاه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء شهرداری سنندج را طی چند سال اخیر الگوی پایگاه موفق و به روز دانست و اظهار داشت: نوآوری فعالیتهای این پایگاه و تلاش همه جانبه بسیجیان شهرداری سنندج بسیار حائز اهمیت است.

وی گفت: فعالیتهای عمران شهری، خدمات شهری، سرمایه گذاری و فرهنگی شهرداری سنندج در چند سال اخیر در عرصه خدمت رسانی به شهروندان قابل تقدیر است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء شهرداری سنندج نیز در ادامه این جلسه گفت: با همت مجموعه معاونین، مدیران مناطق و سازمانهای تابعه در کنار سایر برنامه های ابلاغی سازمان بسیج استان و شهرستان؛ برنامه های هفته بسیج اجرایی خواهد نمود.

اسعد فرهادی برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، اجرای طرح فراخوان طراحی و تعبیه المان های انقلابی به مناسبت دهه فجر، تجلیل از بسیجیان شهرداری با اولویت جامعه کارگری و انجام تبلیغات محیطی درون و برون سازمانی را بخشی از این برنامه ها اعلام کرد.

وی تهیه و توزیع پک های بهداشتی و معیشتی در بین رانندگان تاکسی و پاکبانان شهرداری با حمایت سپاه پاسداران و ستاد اجرایی فرمان امام و تهیه و طراحی پوستر، تهیه موشن گرافی در فضای مجازی و بروشورهای الکترونیکی را به عنوان بخش دیگری از فعالیتهای این پایگاه در هفته بسیج برشمرد.

فرهادی تصریح کرد: از آنجایی که خدمت رسانی صادقانه و تلاش جهادی سرلوحه برنامه های بسیجیان است، همت و کوشش شبانه روزی مدیران و کارکنان و کارگران شهرداری در این ایام سخت کرونایی بهترین نمونه فعالیت های بسیجی در سطح شهر است.

در پایان این جلسه اعضاء حاضر در جلسه برنامه های حوزه کاری خود در هفته بسیج را تشریح و نسبت به تحقق این برنامه ها اعلام آمادگی نمودند.

 

نظر شما