معاون استاندار خبر داد:

پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارکنان شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۲:۳۸:۱۸
کد خبر: ۱۰۸۸۶۱۷
پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارکنان شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: حقوق و مزایای کارکنان شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در این ماه بدون هیچ تاخیری و یک روز مانده به آخر ماه پرداخت می شود.

به گزارش برنا،ارژنگ عزیزی افزود: در ادامه بازدیدهای هفتگی، تیم بازرسی امروز از کارخانه قند ، لبنیات و همچنین واحد دامپروری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان بازدید کردند و با برگزاری پنجمین جلسه نظارتی با حضور مدیرعامل شرکت عملکرد یک هفته گذشته مورد ارزیابی قرار دادند.

عضو تیم بازرسی ویژه سازمان خصوصی سازی ادامه داد: خوشبختانه تعهدات مربوط به برداشت محصولات و کشت های پاییزه برابر تقویم زراعی ادامه دارد و تیم بازرسی سازمان خصوصی سازی نیز بر این موضوع نظارت دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همچنین از تعدادی از واحدهای کشت گلخانه‌ای فلفل و گوجه فرنگی مجتمع گلخانه‌ای ۱۶۰۰ هکتاری مغان بازدید کردند.

ارژنگ عزیزی اظهار کرد: با توجه به افزایش تدریجی برودت هوا و امکان سرمایه زدگی محصولات در رابطه با تزریق گاز یکی از واحد فعال برای شرکت گاز و پیمانکار شبکه گازرسانی شرکت شهرک های کشاورزی ضرب العجل دو روزه تعیین شد.

عزیزی اضافه کرد: در رابطه با سوخت مورد نیاز (گازوئیل) نیز به صورت تلفنی هماهنگی لازم با مدیرعامل شرکت نفت استان و شهرستان پارس آباد بعمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز