معاون عمرانی استاندار سمنان خبر داد:

کاهش ۲۵ درصدی تصادفات درون شهری در استان سمنان

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۴:۳۴:۳۳
کد خبر: ۱۰۸۸۷۴۳
کاهش ۲۵ درصدی تصادفات درون شهری در استان سمنان
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه ۵۹ مورد نقطه حادثه‌خیز درون‌شهری در استان شناسایی‌شده بود، گفت: مجموع تصادفات درون شهری ۲۵ درصد کاهش داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ منوچهر فخری ظهر دوشنبه در جلسه شورای ترافیک استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه ۵۹ نقطه حادثه‌خیز درون‌شهری در استان شناسایی‌شده بود، اظهار داشت: تاکنون ۳۰ نقطه حادثه‌خیز درون‌شهری ایمن‌سازی شده است.

وی با اشاره به کاهش ۲۵ درصدی مجموع تصادفات درون‌شهری استان بیان کرد: میزان فوتی‌ها در سال جاری ۴۲ درصد کاهش داشته است و طبق برنامه سالانه باید کاهش ۱۰ درصدی تصادفات درون‌شهری در استان محقق شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با تأکید بر اینکه این مهم قطعاً نیاز به تخصیص اعتبار مناسب و زیرساخت‌های مطلوب است، تصریح کرد: برای تخصیص زمین جهت راه‌اندازی پیست موتورسیکلت‌سواری مشکل و محدودیتی در استان سمنان وجود ندارد و با ورود بخش خصوصی به این حوزه، می‌توان شاهد راه‌اندازی پیست‌های ورزشی بیشتر و توسعه این رشته در استان بود.

فخری بابیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان باید نسبت به جذب و تخصیص اعتبار برای بهسازی و بهبود وضعیت پیست‌های موتورسواری در شهرستان‌ها اقدام کند، افزود: ایجاد شرایطی مناسب را برای گذران اوقات فراغت و تخلیه انرژی برای جوانان و نوجوانان مهم‌ترین رویکرد این نهاد است.

وی در ادامه با اشاره به نقش ویژه شهرداری‌ها برای ایجاد و ارتقا نشاط اجتماعی در استان بیان کرد: شهرداران یکی از عناصر اصلی و تأثیرگذار در بحث رسیدن به شهری سالم با شهروندانی سالم هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان دست‌یابی به شاخص‌های مطلوب و در تراز شهری سالم را درگرو تأمین سلامت برای شهروندان و ساکنین آن شهر دانست و افزود: شهرداری‌های استان همواره در اهداف خود توجه به امر ورزش و سلامت شهروندان را در دستور کاردارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز