مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد خبر داد:

تقویت امداد هوایی استان یزد با استقرار بالگرد امداد

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۰۹:۱۲:۳۱
کد خبر: ۱۰۸۸۹۷۶
تقویت امداد هوایی استان یزد با استقرار بالگرد امداد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از استقرار بالگرد امدادی هلال احمر به منظور خدمات رسانی سریع تر و بهتر و انتقال مصدومان احتمالی در پایگاه امدادهوایی جمعیت هلال احمر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "دکتر محسن حرازی زاده" مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : عصر امروز با هماهنگی های انجام شده از قبل و قول مساعد مسئولین کشوری و استانی  یک فروند بالگرد امدادی هلال احمر به منظور خدمات رسانی سریع تر و بهتر و انتقال مصدومان احتمالی و تکمیل چرخه امداد و نجات و پاسخگویی سریع در حوادث در پایگاه امدادهوایی جمعیت هلال احمر استان بصورت دائم استقرار یافت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به اینکه نیاز به بالگرد امدادی در استان یزد احساس میشد، اظهار داشت: آشیانه بالگرد چند سالی است که تاسیس شده و با پیگیری‌های استاندار و نمایندگان مجلس این بالگرد در استان یزد به صورت دائم در پایگاه امداد هوایی جمعیت هلال احمر استان  مستقر شد.

وی بیان کرد: اتفاقاتی که در سال جاری و سال‌های قبل افتاد باعث شد که درخواست بالگرد از استان‌های همجوار داشته باشیم که این امر زمان رسیدن به محل حادثه را افزایش می‌دهد.

به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، حرازی زاده با تقدیر از رئیس محترم جمعیت هلال احمر کشور ، رئیس سازمان امداد و نجات ، استاندار محترم استان ، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ،اعضای هیئت مدیره هلال احمر استان و همه کسانی که در این امر مهم نقش داشتند بیان کرد: امروز با رونمایی از این بالگرد امداد هوایی و مستقر شدن در استان موجب آرامش و خدمت رسانی بیشتر خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد : همچنین در صورت اعلام نیاز سایر استان‌های همجوار، این بالگرد برای انجام گرفتن عملیات امدادی اعزام خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز