فرماندار بانه خواستار فراهم شدن امکانات لازم برای مقابله با بحران شد

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۱:۰۲:۲۳
کد خبر: ۱۰۸۹۰۶۷
فرماندار بانه خواستار فراهم شدن امکانات لازم برای مقابله با بحران شد
فرماندار بانه گفت: مدیریت به موقع بحران نیازمند امکانات و تجهیزات مناسب است که باید برای این مواقع تامین و فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، اسماعیل رستم پور در نخستین جلسه ستاد مدیریت بحران با بیان اینکه مستلزم شناسای نقاط آسیب پذیر و نقاط قوت هستیم، اظهار داشت: سهل انگاری در زمینه مقابله با بحران قابل پذیرش نیست و باید ارگان‌های مربوطه برای مقابله با بحران احتمالی آمادگی لازم را داشته و امکانات را فراهم کنند.

وی ادامه داد: باید همه دستگاه‌های عضو ستاد مقابله با بحران به مسوولیت های خود در زمینه مقابله ای آگاهی بوده و در زمان لازم به موقع آنها را انجام دهند.

رستم پور افزود: بر اساس پیش بینی هواشناسی بارش امسال نسبت به سال‌های گذشته در شهرستان بیشتر خواهد شد و احتمال مشکلات در زمینه برفروبی معابر و سیلاب ایجاد شود که باید پیش بینی‌های لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به شرایط اقلیمی و صعب العبور بودن منطقه تاکید کرد: شبکه بهداشت و درمان باید همه زنان باردار ساکن در مناطق صعب العبور را که در فصل زمستان فارغ می‌شوند شناسایی و امکانات لازم را برای آنها فراهم کند.

فرماندار بانه با بیان اینکه سیستم برق رسانی و گاز رسانی تجهیز  و آرد و سوخت مورد نیاز روستاهای صعب العبور نیز باید تامین شود، گفت: امسال در زمینه مدیریت آب شهرستان اقدامات خوبی انجام شد و ۲۷ شیر تخلیه در نقاط مختلف شهر جانمایی و هشت کیلومتر خط آبرسانی نیز انجام گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز