رئیس آموزش وپرورش استثنایی کردستان خبرداد:

آموزش حضوری در روستاهای کردستان زیر سایه کرونا

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۱:۱۴:۲۳
کد خبر: ۱۰۸۹۰۸۴
آموزش حضوری در روستاهای کردستان زیر سایه کرونا
رئیس آموزش وپرورش استثنایی کردستان گفت: آموزش حضوری در مناطق روستایی استان در راستای توسعه عدالت آموزشی و ایجاد فرصت های برابر آموزشی در دوران شیوع ویروس کرونا ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، خلیل رنجبر رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان با بیان اینکه تعطیلی مدارس به معنای تعطیلی آموزش نیست، گفت: با شیوع ویروس کرونا وتعطیلی طولانی مدت مدارس، معلمان روستاهای استان به دانش آموزان با نیاز ویژه که امکانات استفاده از آموزش های مجازی را ندارند به صورت حضوری آموزش می دهند.

رنجبر گفت: با توجه به ایجاد وقفه تحصیلی و در راستای جبران عقب افتادگی درسی، معلمان خلاق با آموزش حضوری ودر راستای تحقق شعار آموزش تعطیل شدنی نیست، فرآیند آموزش ویادگیری را در راستای ایجاد فرصت های برابر آموزشی ادامه می دهد.

وی یادآور شد: به منظور تداوم آموزش در مناطق محروم و روستاهایی که دانش آموزان به برنامه آموزشی شاد و فضای مجازی دسترسی ندارند، معلمان به شیوه حضوری، ارائه بسته های آموزشی ، درسنامه و یا تماس تلفنی آموزش از راه دور را پیگیری می کنند.

رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان اضافه کرد: شیوه آموزش مجازی راهی برای شکست کرونا توسط دانش‌آموزان و معلمان است، اما ارائه آموزش‌های مجازی و از راه دور به دانش‌آموزان مستلزم فراهم شدن زیرساخت‌ها است ودر حال حاضر بسیاری از دانش‌آموزان مناطق روستایی از این امکان محروم هستند.

وی تأکید کرد: از آنجایی که شخصیت افراد در دوران کودکی شکل می‌گیرد و رفتار معلم  می‌تواند در بهبود روند آن تاثیر بسزایی داشته باشد ،فداکاری و ایثار معلمان می‌تواند علاوه بر سواد خواندن و نوشتن سواد ایثار را نیز به آنان بیاموزد .

رنجبر افزود: خانه بهترین و امن‌ترین مکان برای مصون ماندن در مقابل این ویروس می‌باشد، پس در خانه بمانیم تا محافظ سلامتی خود و خانواده باشیم.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز