به مناسبت هفته کتاب ؛

رونمایی از شش عنوان کتاب انتشارات هاویر در خرم آباد

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۲:۴۶:۱۰
کد خبر: ۱۰۸۹۱۷۶
رونمایی از شش عنوان کتاب انتشارات هاویر در خرم آباد
در مراسمی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، از جدیدترین کتاب های منتشر شده توسط انتشارات هاویر خرم آباد رونمایی شد.

 به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛در مراسمی با حضور مدیر کل، معاونین فرهنگی و هنری، رییس گروه فرهنگی، مدیر حراست و کارشناسان چاپ و نشر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از شش عنوان کتاب تازه منتشر شده توسط انتشارات هاویر خرم آباد به مدیریت سهیمه اسد زاده رونمایی شد.

 احمدحسین فتایی در ابتدای این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن هفته کتاب، گفت:کتاب چه در دین اسلام و چه در فرهنگ و تمدن ایرانی جایگاه ویژه ای دارد و ما مفتخر هستیم که فرهنگ و هنر امروز کشورمان بر پایه ی آموزه های قرآن مجید بنا شده و از سرچشمه ی کتابهای گرانبها و ارزشمندی همچون شاهنامه فردوسی، بوستان و گلستان سعدی، مثنوی معنوی و دیوان شمس مولانا، دیوان حافظ، رباعیات خیام و ... نشات می گیرد.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: لرستان در زمینه چاپ، نشر و تالیف کتاب از ظرفیت های ویژه ای برخوردار است و انتشارات هاویر که توسط یک بانوی موفق لرستانی مدیریت می شود از فعال ترین و موفق ترین انتشارات امروز استان است.

 سپس رضا نیازی؛ معاون فرهنگی و مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با تاکید بر لزوم تقویت و حمایت از ناشران و نویسندگان استان، گفت:در بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی بالغ بر ۳۰ برنامه فرهنگی در سطح استان به اجرا در خواهد آمد که با توجه به شرایط موجود، برای اجرای بیشتر برنامه ها از ظرفیت فضای مجازی بهره می گیریم.

 در انتهای این مراسم از دو مجموعه داستان های کوتاه "خیابان رسالت" و " شال گردنی برای غریبه " نوشته فریبا اسدی و همچنین رُمان " شور دلدادگی " اثر علی اکبر پناهی، مجموعه شعر " من بازمانده‌ای از دختران ایلم " سروده زینب میرزایی بسطامی و دو کتاب آموزشی " تاثیر انقلاب مختار ثقفی بر ایران اسلامی " به نویسندگی امیررضا نظری و "آموزش گام به گام تئوری موسیقی " پژوهش و نگارش حجت‌اله ندری، همگی از انتشارات هاویر رونمایی شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز