آخرین و کامل ترین آمار کرونایی استان سمنان تا ۲۷ آبان ۹۹

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۴:۵۰:۰۱
کد خبر: ۱۰۸۹۳۳۴
آخرین و کامل ترین آمار کرونایی استان سمنان تا ۲۷ آبان ۹۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به تداوم روند صعودی همه‌گیری کروناویروس در 6 شهرستان تحت‌پوشش این دانشگاه گفت: از ابتدای شیوع و همه‌گیری این بیماری نوظهور تا کنون متاسفانه 475 نفر در اثر بیماری کووید19 در مناطق تحت‌پوشش دانشگاه جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ دکتر نوید دانائی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: 6 شهرستان: سمنان، مهدیشهر، سرخه، دامغان، آرادان و گرمسار تحت‌پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان خدمات سلامت دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به تشدید بیماری در موج سوم آن خواستار رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی و توجه جدی به محدودیت‌های اعلام شده از سوی ستاد مقابله با کروناویروس شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از شناسایی ۸۰ مورد مبتلای جدید در شهرستان‌های تحت پوشش این دانشگاه طی دو روز گذشته خبر داد و افزود: با شناسایی این بیماران،  شمار مبتلایان بستری شده در مراکز تحت پوشش دانشگاه، به عدد سه هزار و ۴۱۶ نفر رسیده است.

دکتر دانایی با بیان اینکه روند ابتلا به ویروس کرونا در مجموعه تحت پوشش دانشگاه همچنان روندی صعودی دارد خاطرنشان کرد: متأسفانه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا در مجموعه تحت پوشش دانشگاه، ۴۷۵ نفر از عزیزانمان را از دست داده ایم.

وی خواستار جدیت بیشتر در اعمال و اجرای مصوبات ستاد استانی مقابله با کروناویروس شد و اضافه کرد: از روز شنبه محدودیت ها افزایش می یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با بیان اینکه حال و روز استان ما اصلاً خوب نیست اظهار کرد: از عموم شهروندان استان درخواست داریم علاوه بر استفاده از ماسک و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی از حضور در اجتماعات و دورهمی‌ها به طور اکید اجتناب کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز