آخرین و کامل ترین آمار کرونایی کاشان تا ۲۷ آبان ۹۹

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۸:۰۰:۴۱
کد خبر: ۱۰۸۹۳۷۱
آخرین و کامل ترین آمار کرونایی کاشان تا ۲۷ آبان ۹۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از بستری ۶۸ بیمار جدید حاد تنفسی و فوت ۹ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه کاشان خبر داد.

به گزارش برنا، سیدعلیرضا مروجی با اشاره به مراجعه ۹۸ هزار و ۶۸۷ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل از ابتدای شیوع کرونا تاکنون اظهار داشت: ۶ هزار و ۵۴۷ بیمار حاد تنفسی نیز تاکنون از بیمارستان‌های کاشان و آران و بیدگل مرخص شده‌اند.

وی با اشاره به بستری ۶۸ بیمار جدید حاد تنفسی در منطقه کاشان در ۲۴ ساعت گذشته ادامه داد: از این تعداد ۶۰ بیمار در بیمارستان‌های کاشان و هشت بیمار در بیمارستان‌های آران و بیدگل بستری شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه حداقل سن بستری شدگان در شبانه روز گذشته هشت و حداکثر سن آنها ۹۳ سال بوده است، ابراز داشت: ۵۸ نفر از این بیماران اهل شهرستان کاشان، ۹ نفر اهل آران و بیدگل و یک نفر نیز اهل لرستان بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۴۳۹ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌های منطقه کاشان بستری هستند، تصریح کرد: ۳۸۹ مورد از این تعداد در بیمارستان‌های کاشان و ۵۰ نفر نیز در بیمارستان‌های آران و بیدگل بستری هستند.

مروجی از بستری ۸۹ بیمار نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های منطقه کاشان خبر داد و بیان داشت: ۸۴ نفر از این تعداد در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های کاشان و پنج نفر نیز در بیمارستان‌های آران و بیدگل بستری هستند.

وی بیان داشت: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۹ بیمار مبتلا به کرونا در منطقه کاشان شامل سه زن ۷۳، ۷۵ و ۸۶ ساله و ۶ مرد ۴۲، ۴۸، ۶۳، ۷۲، ۸۵ و ۹۱ ساله بر اثر ابتلاء به کرونا درگذشتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به ابتلای ۲۵۷ نفر به کرونا در منطقه کاشان در ۲۴ ساعت گذشته گفت: تعداد کل افراد مبتلا به این بیماری در منطقه کاشان از ابتدای شیوع تاکنون به ۹ هزار و ۳۸۳ مورد افزایش یافت.

 

نظر شما