چاپ ۱۰ عنوان کتاب در حوزه فرهنگ و هنر قرآنی در لرستان

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۲:۲۷:۰۲
کد خبر: ۱۰۸۹۸۰۴
چاپ ۱۰ عنوان کتاب در حوزه فرهنگ و هنر قرآنی در لرستان
رئیس گروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از تدوین و چاپ ۱۰ عنوان کتاب در حوزه فرهنگ و هنر قرآنی در استان خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛منصور احمدی ضمن تبریک فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی، اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های این گروه طی چند سال گذشته تهیه، تدوین و چاپ کتاب در حوزه پژوهش فرهنگ و هنر قرآنی بوده است.

اوافزود: با توجه به برگزاری جشنواره‌ها، همایش‌ها و برنامه‌های قرآنی طی سالیان گذشته توسط گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، این گروه از چاپ کتاب غافل نشده و تاکنون ۱۰ عنوان کتاب به چاپ رسانده است.

احمدی تصریح کرد: تاکنون کتاب مبین در هشت جلد، سند راهبردی توسعه فرهنگ قرآنی لرستان، جشن رمضان، بارش خورشید، خط وشا، نور و قلم و موشن گرافیک و هفته قرآن و عترت لرستان به چاپ رسیده است.

 رئیس گروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی  لرستان خاطر نشان  کرد: همچنین در راستای ترویج کتاب و کتابخوانی طی سالیان گذشته نمایشگاه تخصصی کتاب علوم قرآنی و معارف دینی در استان و همچنین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در تهران برگزار می‌شد که در سال جاری به‌دلیل وجود شرایط حاد کرونایی موفق به برپایی این نمایشگاه‌ها در سطح استان و کشور نشدیم.

 

 

نظر شما