اعلام محدودیت های جدید کرونایی در کیش

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۴:۰۰:۴۰
کد خبر: ۱۰۸۹۸۸۲
اعلام محدودیت های جدید کرونایی در کیش
سخنگوی شورای سلامت جزیره کیش، مصوبات سی امین جلسه ستاد اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا در جزیره کیش را اعلام کرد.

به گزارش برنا؛ محمدرضا رضانیا گفت: محدودیت های جدید پیرو ابلاغیه محدودیت های عمومی کشور از اول آذر به مدت ۱۴ روز اجرا خواهند شد.

وی افزود: بر این اساس ورود و خروج خودرو به جزیره کیش و یا از کیش به داخل کشور ممنوع خواهد بود.

رضانیا ادامه داد: فعالیت های مراکز و اماکن گردشگری شامل جنگ‌های شبانه،  شناورهای تفریحی ، پلاژها ، پارک‌های  بازی کودکان، پارک آبی، پارک دلفین، مجموعه گردشگری کاریز، بولینگ، سالن‌های ماساژ ، موسیقی زنده در رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها،  کلوپ‌های تفریحات دریایی و باشگاه های ورزشی به مدت دو هفته تعطیل خواهد بود.

سخنگوی شورای سلامت کیش همچنین برگزاری هرگونه همایش‌ها، گردهمایی و حتی جلسات اداری با تعداد بالای ۲۰ نفر را ممنوع اعلام کرد و افزود: فعالیت‌های موسسات آموزشی، فرهنگی و هنری ، فرهنگسراها و کلاس‌های آموزشی به مدت دو هفته متوقف خواهد شد.

 رضانیا اتمام ساعت کار بازارها به جز مراکز تهیه ارزاق عمومی را تا ساعت ۲۱:۳۰ اعلام کرد.

وی گفت: از اول آذر به مدت دو هفته اتمام کار رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها تا ساعت ۲۴ خواهد بود و این اماکن بایستی حداکثر با ظرفیت ۵۰ درصد و رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی فعالیت کنند. همچنین  دسترسی و حضور در سواحل و پارک های ساحلی از ساعت ۲۴ به مدت دو هفته ممنوع خواهد بود.

سخنگوی شورای سلامت کیش ادامه داد: ادارات و نهادها مکلفند با ۵۰ درصد نیروهای شاغل خود به مدت دو هفته از اول آذر فعالیت کنند و بقیه نیروها که امکان استفاده از فعالیت دورکاری را داشته باشند به این شکل فعالیت کنند.

 رضانیا یادآور شد: اجرای این مصوبه مشمول اداراتی که مرتبط با خدمات بهداشتی و سلامت هستند نمی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز