استاندار اردبیل:

با اجرای پروژه‌های آتی مجموع جاده‌های چهارخطه استان اردبیل به ۵۰۰ کیلومتر می رسد

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۴:۲۸:۴۷
کد خبر: ۱۰۸۹۹۴۶
با اجرای پروژه‌های آتی مجموع جاده‌های چهارخطه استان اردبیل به ۵۰۰ کیلومتر می رسد
اکبر بهنام جو در مراسم کلنگ زنی چهارخطه کردن جاده اردبیل ـ سرچم از سمت زنجان اظهار کرد: ۳۰۰کیلومتر از جاده های استان طی سه سال آینده چهار بانده خواهند شد که ۷۰ درصد از کل جاده‌های استان را شامل می‌شود.

به گزارش برنا،بهنام جو تصریح کرد:در سال‌جاری ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار جاده‌سازی راه‌های اصلی استان بوده است گفت: خوشبختانه با توجه به حجم عملیات اجرایی در نقاط مختلف، استان اردبیل به یک نقطه امید بخش در ۴ سال آتی می رسد و تا به امروز نزدیک ۲۰۰ کیلومتر از جاده‌های استان چهارخطه شده و هر سال ۵۰ تا ۶۰ کیلومتر به این میزان افزوده می شود.

بهنام جو تصریح کرد:جاده اردبیل ـ سرچم به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین جاده‌های استان اردبیل در ارتباط با مرکز کشور است و برای پیشگیری از میزان تصادفات و تسریع در تردد نیازمند توسعه و تعریض بوده که بوده که قرار گاه خاتم الانبیا(ص) بخش دیگری از اقدامات خود را در ۴۵ کبلومتر از سمت زنجان به اردبیل آغاز کرد.

وی ادامه داد:علاوه بر این پروژه ها، پروژه گرمی به بیله سوار که از سال گذشته آغاز شده به طول ۵۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان آغاز شده که یکی دیگر از پروژه‌های جاده‌ای قرار گاه خاتم الانبیا در استان اردبیل محسوب می شودپ

استاندار اردبیل ادامه داد:در راه‌ها و جاده‌های استان اردبیل فعالیت‌های گسترده‌ای آغاز شده که در شمال استان نیز جاده پارس آباد تا سه راهی مشگین شهر به طول ۴۵ کیلومتر با قراردادی بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان توسط قرارگاه خاتم الانبیا(ص) احداث می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان اردبیل با بیان اینکه این موضوع جهش بسیار خوبی در وضعیت کنونی اقتصادی کشور برای استان اردبیل است گفت: اعتبارات زیرساختی استان اردبیل رشد مناسبی داشته به‌طوری‌که سال گذشته کل اعتبارات در حوزه راه استان ۱۶۰ میلیارد تومان بوده که امسال این رقم به ۴۵۰ میلیارد تومان افزایش یافته است و تا به امروز ۳۰۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

 گفتنی است براساس تفاهم‌نامه، پروژه‌های جدید نیز برای اجرا در استان اردبیل در این تفاهم‌نامه قرار گرفته که احداث بزرگ‌راه پارس آباد به مشگین شهر، ساماندهی سکونت‌گاه‌های غیر رسمی با اختصاص ۵هکتار زمین در منطقه پیله سحران اردبیل برای ساخت واحدهای مسکونی در این منطقه، انجام و اجرای طرح مطالعاتی راه آهن اردبیل به مغان و ... از ۴ چهار پروژه غیر همسطح شهرداری اردبیل، یک پروژه غیر همسطح در سرعین دیگر پروژه‌هایی است که توسط قرارگاه خاتم الانبیا در استان اردبیل اجرا می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز