فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دامغان:

۴۲ جهیزیه به نوعروسان دامغان اهدا شد

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۴:۴۳:۵۷
کد خبر: ۱۰۸۹۹۶۸
۴۲ جهیزیه به نوعروسان دامغان اهدا شد
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دامغان گفت: ۴۲ فقره جهیزیه در چندین مرحله از ابتدای امسال تاکنون در میان نوعروسان نیازمند این شهرستان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ سرهنگ محمدحسین تقی‌پور افزود: مجموعه‌ جهیزیه کامل بین خانواده‌های کم‌برخوردار شهرستان دامغان برای هر نوعروس شامل بیش از ۱۰ قلم کالای اساسی و جمع کل جهیزیه های توزیع شده دارای ارزش هشت میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال است.

وی ارزش هر مجموعه جهیزیه را ۲۰۰ میلیون اعلام کرد و گفت: یخچال، گاز، فرش، ماشین لباسشویی،جارو برقی، سرویس خواب، لوازم برقی و ظروف آشپزخانه، از جمله کالاهای موجود در مجموعه جهیزیه‌ها است.

تقی‌پور بیان کرد: آخرین مرحله جهیزیه نیز به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و هفته بسیج، شامل هفت مجموعه جهیزیه اهدا شد. 

وی اظهار داشت: به منظور تحقق رونق تولید و حمایت از تولید داخلی، تمامی کالاهای موجود در این اقلام از اجناس ایرانی و تولید داخل کشور است.

وی ادامه داد: هزینه این جهیزیه‌ها با کمک گروه جهادی بسیج سازندگی سپاه ناحیه دامغان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و کمک خیران تامین اعتبار شده است.

تقی‌پور خاطر نشان کرد: تامین کمک هزینه جهیزیه به زوج‌های نیازمند یکی از برنامه‌های سپاه است که با هدف اجرای سنت پسندیده ازدواج و توسعه فرهنگ ازدواج آسان انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: جامعه هدف نوعروسان نیازمند از طرف کمیته امداد، بهزیستی و پایگاه‌های بسیج محلات شناسایی و معرفی شدند.

شهرستان دامغان دارای ۱۸ قشر، ۱۰۷ پایگاه بسیج و ۳۰ هزار بسیجی سازمان یافته است.

این شهرستان در فاصله ۱۱۵ کیلومتری شرق مرکز استان سمنان، حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز