معاون استاندار:

ادارات کردستان با یک سوم کارکنان فعالیت می‌کنند

۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۰۹:۴۱:۱۳
کد خبر: ۱۰۹۰۱۷۱
ادارات کردستان با یک سوم کارکنان فعالیت می‌کنند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: براساس طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی ابلاغی سازمان امور اداری و استخدامی کشور که از اول آذر اعمال می‌شود، ادارات (غیر از خدمات‌رسان و اضطراری) در شهرهای با وضعیت قرمز با حداکثر یک سوم کارکنان خود فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، محمد ابراهیم زارعی در جلسه ستاد مقابله با کرونا که به صورت ویدیو کنفرانس با حضور فرمانداران برگزار شد، اظهار داشت: شهرهای سنندج، قروه، مریوان و کامیاران از لحاظ شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد و باقی شهرها نیز در شرایط نارنجی هستند.

وی اضافه کرد: از روز شنبه اول آذر، دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات ضروری و مرتبط با ماموریت اصلی و مدیریت شهری با تشخیص بالاترین مقام مسوول در سطح ملی یا استانی، نسبت به کاهش حضور ۵۰ درصدی کارکنان خود برای مدت دو هفته اقدام کنند.

زارعی افزود: مدیران ادارات موظف هستند تا پایان هفته جاری ضمن ایجاد آمادگی برای ارائه خدمات ضروری و انجام ماموریت اصلی، برنامه ریزی لازم برای شیفت‌بندی کارکنان خود را برای هر یک از وضعیت های سه گانه (قرمز، نارنجی و زرد) انجام و با اعلام شرایط هشدار و تعیین وضعیت شهرستان از سوی قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا، نسبت به کاهش و تنظیم زمان حضور کارکنان متناسب با وضعیت اعلامی، اقدام کند.

معاون استاندار کردستان با بیان اینکه ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری در شهرهای با وضعیت نارنجی نیز باید از اول آذر نسبت به کاهش کارکنان خود تا یک سوم اقدام کنند، یادآور شد: در سایر ادارات این شهرها، ارائه خدمات با حضور ۵۰ درصد کارکنان خواهد بود.

وی تاکید کرد: از اول آذر به مدت ۲ هفته تمام مراکز آموزشی از جمله آموزشگاه ها، مدارس و دانشگاه ها بطور کامل تعطیل و فقط نفراتی که برای حفاظت فیزیکی و حفظ سیستم هواساز و سامانه الکترونیکی حضورشان ضروری است، در محل کار باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز