رییس اداره تجهیز، توسعه و نگهداری اماکن ورزشی شهرداری کرج:

۴ زمین چمن مصنوعی در دست احداث داریم/ دومین زورخانه شهرداری کرج ایجاد می‌شود

۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۰۹:۵۲:۰۹
کد خبر: ۱۰۹۰۱۹۱
۴ زمین چمن مصنوعی در دست احداث داریم/ دومین زورخانه شهرداری کرج ایجاد می‌شود
رییس اداره تجهیز، توسعه و نگهداری اماکن ورزشی شهرداری کرج با بیان اینکه در حال حاضر 30 فضای ورزشی تحت پوشش این اداره به شهروندان خدمات رسانی می کنند از احداث 4 زمین چمن مصنوعی در محله های اسلام آباد ، شیخ آباد، مهرشهر و حصارک خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، علی علوی اظهار کرد: در سال جاری دو سالن ورزشی جدید به نام سالن شهید سلامت خمیس آبادی واقع در کلاک و سالن سردار قاسم سلیمانی در محمود آباد تحویل این اداره شده است و با تجهیز آنها خدمات رسانی لازم را به شهروندان دارند.

وی افزود: در کنار توسعه اماکن ورزشی احیا و بهسازی برخی از زمین های چمن و مجموعه های ورزشی نیز در دست اقدام است و به تناوب در چرخه بهره برداری قرارخواهند گرفت که مهمترین آنها احداث زمین چمن مصنوعی مهرشهر در ابعاد استاندارد و با حدود ده هزار متر مربع فضا است.

علوی با اشاره به عدم فعالیت فضاهای ورزشی در ایام کرونا گفت: با توجه به اینکه برخی از این فضاها به بخش خصوصی واگذار شده شهرداری اجاره بهای این اماکن را دریافت نکرده  و همراهی خوبی را با بهره برداران داشته است.

رییس اداره تجهیز، توسعه و نگهداری اماکن ورزشی شهرداری کرج از ایجاد دومین زورخانه شهرداری کرج در منطقه آق تپه خبرداد و گفت: توسعه فضاهای ورزشی به خصوص در مناطق محروم در دستور کار مدیریت شهری کرج قرار دارد.

وی خواستار مدیریت یکپارچه این اداره بر تمام داشته های ورزشی شهرداری شد و گفت: برخی از فضاهای ورزشی در شهر در اختیار برخی سازمان های زیر مجموعه شهرداری است که ضرورت دارد به این اداره واگذار شود تا بتوان با یک برنامه ریزی مدون در جهت اداره و خدمات رسانی آنها گام برداشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز