مونسان نگاه مثبتی به توسعه کردستان دارد

۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۰:۵۴:۳۰
کد خبر: ۱۰۹۰۱۹۵
مونسان نگاه مثبتی به توسعه کردستان دارد
مدیرکل حوزه وزارتی و امور بین‌الملل وزارت میراث فرهنگی گفت: امروز که ثبت جهانی اورامان در دست اقدام است فرصتی برای معرفی هر چه بهتر پتانسیل های کردستان به وجود آمده تا بتوان فضا برای جذب گردشگران داخلی و خارجی را فراهم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، علیرضا ایزدی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان اظهار کرد: متاسفانه نتوانسته‌ایم در چند دهه اخیر آنچه که برای توسعه حوزه‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیاز است را بگیریم و همین امر باعث شده که از توسعه به دور باشیم.

وی افزود: امروز که سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی شناخته می‌شود باید از این فرصت استفاده کنیم تا بتوانیم با معرفی هر چه بهتر این پتانسیل از کانال‌های مختلف برای جذب گردشگران به این منطقه استفاده کنیم.

مدیرکل حوزه وزارتی و امور بین‌الملل وزارت میراث فرهنگی ادامه داد: امنیتی که در استان کردستان به واسطه خونفشانی شهدای این خطه حاصل شده، می‌تواند بهترین فرصت برای رسیدن به توسعه با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود استان باشد.

وی گفت: امروز که ثبت جهانی اورامان در دست اقدام است فرصتی برای معرفی هر چه بهتر پتانسیل های کردستان به وجود آمده تا بتوان فضا برای جذب گردشگران داخلی و خارجی را فراهم کرد.

ایزدی یادآور شد: کردستان به واسطه پتانسیل و ظرفیت‌هایی که دارد یک فرصت بزرگ دارد که می‌تواند با جذب اعتبارات دولتی و حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در راستای توسعه گام‌های بزرگی بردارد.

وی بیان کرد: خوشبختانه مجموعه وزارتی به خصوص شخص مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نگاه مثبتی به توسعه همه جانبه کردستان دارند و این یک فرصت است که با تعامل و رایزنی با وزارتخانه بتواند اعتبارات مورد نیاز را جذب کرد و از حمایت‌های دولت بهره‌مند شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز