رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج خبرداد:

پیشرفت ۱۲ درصدی پروژه قطارشهری کرج/ عملکرد پیمانکار قابل قبول است

۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۲:۴۶:۳۴
کد خبر: ۱۰۹۰۲۸۵
پیشرفت ۱۲ درصدی پروژه قطارشهری کرج/ عملکرد پیمانکار قابل قبول است
رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج در خصوص روند صعودی پیشرفت فیزیکی پروژه قطارشهری گفت: باتوجه به اعتبارات تزریق شده از سوی دولت و شهرداری خوشبختانه پیشرفت 12 درصدی را در پروژه قطارشهری شاهد بوده ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، علی اصغر صلواتی اظهار کرد: پروژه قطارشهری کرج تا پایان دوره چهارم شورای اسلامی شهر 31.4 درصد پیشرفت داشت که این آمار امروز تا 42.9 درصد افزایش داشته است.

وی در خصوص طولانی شدن روند تکمیل پروژه قطارشهری خاطرنشان کرد: این طرح از ابتدا با نقایصی همراه بود و با گذشت زمان تلاش کردیم تا در برخی از اقدامات و قراردادها بازنگری خاصی ایجاد کنیم.

این مسئول تصریح کرد: اگر نقطه ضعف یا نقصانی وجود داشته باشد این کاستی ها به تنهایی متوجه پیمانکار پروژه نیست بلکه کارفرما هم به همان اندازه در کاستی ها سهیم است.

صلواتی ضمن رضایت از عملکرد شرکت سابیر در پروژه قطارشهری گفت: این شرکت به عنوان پیمانکار عمده وظایف خود را بخوبی انجام داده و ضمن پیشرفت 12 درصدی یکی از خطوط متروی کرج را نیز در آستانه بهره برداری قرار داده است.

وی در خصوص ایستگاه میدان امام حسین که با پیشرفت کمی همراه بوده است عنوان کرد: در آغاز باید بین ادامه دادن و به اتمام رساندن مسیر چهارراه طالقانی تا 45 متری گلشهر که بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشت و ایستگاه میدان امام حسین یکی را انتخاب می کردیم که طبق عقل و منطق ترجیح دادیم تا ایستگاه چهارراه طالقانی را در اولویت قرار دهیم.

رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج گفت: باتوجه به اعتبار موجود مجبور شدیم تا یکی از این دو مسیر را ادامه دهیم این در حالی است که اگر اعتبار بیشتری داشتیم به طور حتم پروژه ایستگاه امام حسین نیز با پیشرفت محسوسی همراه می شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز