امام‌جمعه یزد:

مردم سوریه با الگوگیری از بسیج بر دشمن پیروز شدند

۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۰:۳۳:۱۸
کد خبر: ۱۰۹۰۷۳۲
مردم سوریه با الگوگیری از بسیج بر دشمن پیروز شدند
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مردم سوریه و عراق با الگوگیری از بسیج ایران بر داعش و حامیان او در منطقه پیروز شدند و باید این روحیه روز به روز تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "آیت‌الله محمدرضا ناصری" نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد در آستانه هفته بسیج ( ۳۰ آبان تا ۶ آذر ) در دیدار با فرمانده سپاه الغدیر استان افزود: امروز الگوی بسیج در کشورهای دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد و به واسطه همین روند و روحیه برکات فراوانی شامل مردم شده است.

ناصری با اشاره به اینکه یکی از نتایج فعالیت‌های مخلصانه بسیج این است که موجب شده تا دسیسه دشمنان انقلاب اسلامی دفع شود ادامه داد: باید همواره این نکته را مدنظر داشته باشیم که  حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی  این مهم را مدنظر و نسبت به آن اعتماد راسخ داشته و دارند. 

امام جمعه یزد با اشاره به برگزاری کنگره چهار هزار شهید استان خاطر نشان کرد: برگزاری این کنگره اقدامی بسیار ارزشمند است و برای همه کسانی که در این مسیر تلاش می‌کنند آرزوی موفقیت می‌کنیم و اید با تداوم همراهی مردم و مسوولان خیلی باشکوه برگزار شود.

ناصری گفت: امروز تلاش حداکثری دشمن این است تا به هر شکل ممکن در مردم و جامعه ترس ایجاد کند و روحیه مردم را تضعیف کند، در چنین شرایطی وظیفه ما است تا با بازخوانی تاریخ واقعیت‌های اصلی نظام را برای مردم تبیین کنیم.

وی اضافه کرد: بدترین چیز برای ملت این است که خودش خود را قوی نداند و  این از القائات دشمن است و باید ملت ایران نقاط قوت خود را بداند و و با اتکا به خدا بر دشمنان پیروز شود و نباید از تبلیغات و تحرکات دشمن هراسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز