بحران کرونا در اردوی گل ریحان/ تست دوم تکلیف تیم را مشخص می کند

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۰:۰۰:۰۴
کد خبر: ۱۰۹۰۸۸۸
بحران کرونا در اردوی گل ریحان/ تست دوم تکلیف تیم را مشخص می کند
در حالی که کمتر از 24 ساعت به اولین بازی گل ریحان البرز در فصل جدید لیگ یک فوتبال ایران باقی است تست کرونای جمعی از بازیکنان، مربیان و مدیریت باشگاه مثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، این بحران جدید در حالی به اردوی نماینده البرز رسیده که آنها در هفته های اخیر با تغییرات متوالی کادرفنی شرایط بی ثباتی را پشت سر گذاشته اند و باید دید در نهایت بازی این تیم در مصاف با مس کرمانی ها آیا برگزار می شود یا خیر.

در این میان  گفته شده سازمان لیگ اصرار بر برگزاری بازی این تیم در هفته اول دارد و از این باشگاه خواسته با ظرفیت بازیکنان امید و جوانان در بازی پیش رو حاضر شوند.

در این ارتباط سرمربی تیم  گل ریحان اظهار کرد: بر اساس تست  اول که روز پنج شنبه انجام شد 14 بازیکن و دو نفر از کادرفنی مبتلا به کرونا هستند و متاسفانه مدیر باشگاه نیز به این ویروس مبتلا شده است.

میثم منیعی افزود: تست دوم امروز شنبه گرفته می شودو باید دید در نهایت چه تعداد از نفرات را برای بازی پیش رو مقابل مس کرمان در اختیار خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه شرایط سخت شده و در هر صورت با تاکید سازمان لیگ باید مقابل حریف خود حاضر شویم گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در بازی اول نمایش قابل قبولی را ارائه کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز