نجات ۲ فرد گمشده درمناطق کوهستانی شیرکوه توسط تیم های امدادی هلال احمر یزد

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۰:۲۵:۴۴
کد خبر: ۱۰۹۰۸۹۱
نجات ۲ فرد گمشده درمناطق کوهستانی شیرکوه توسط تیم های امدادی هلال احمر یزد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از نجات 2 فرد گمشده در منطقه کوهستانی شیرکوه توسط تیم های کوهستان هلال احمر تفت و واکنش سریع استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دکتر "محسن حرازی زاده" مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : بنا به گزارش مردمی به مرکز کنترل هماهنگی عملیات EOC  جمعیت هلال احمر استان یزد مبنی بر گم شدن 2 نفر در منطقه کوهستان شیرکوه تفت تیم های امداد و نجات کوهستان تفت و واکنش سریع استان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: نجاتگران هلال احمر با استفاده از ست کوهستان پس از دسترسی به افراد گرفتار شده  در محدوده پناهگاه جهادی بسمت قله شیرکوه  آن‌ها را به پایین کوه و منطقه امن منتقل نمودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با بیان اینکه نیرو‌های عملیاتی پس از پیدا شدن دو فرد گمشده، نسبت به انتقال وی به منطقه امن اقدام کردند عنوان کرد: این عملیات 12 ساعت طول کشید که در این عملیات 8 نیرو عملیاتی (6 نفر نجاتگر داوطلب و 2 نفر نجاتگر پرسنل) با 2 خودرو عملیاتی (آمبولانس و کمک دار سبک) از مرکز استان و شهرستان تفت حضور داشتند.

حرازی زاده در پایان یادآور شد: این مأموریت از ساعت ۲۳ و 30 دقیقه شب گذشته آغاز شد و ساعت 14 امروز با موفقیت به پایان رسید.

این مقام مسئول در پایان ادامه داد: تیم‌های امداد این جمعیت در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمت به مردم میباشند و هموطنان در هر ساعت از شبانه روز در صورت بروز مشکل می‌توانند با شماره سه رقمی ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز