با حکم دبیر کل مجمع ملی جوانان ایران؛

مشاور امور فرهنگی مجمع ملی جوانان منصوب شد

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۰:۱۹:۴۸
کد خبر: ۱۰۹۰۹۴۰
مشاور امور فرهنگی مجمع ملی جوانان منصوب شد
با حکم دبیر کل مجمع ملی جوانان ایران، سید پارسا علوی به عنوان مشاور امور فرهنگی مجمع ملی جوانان جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علی مقامی، دبیرکل مجمع ملی جوانان جمهوری اسلامی ایران، طی حکمی و بر اساس بند ۱۰ از ماده ۱۴ اساسنامه مجمع، سید پارسا علوی را به سمت مشاور فرهنگی این مجمع، منصوب کرد.

سید پارسا علوی، دبیری انجمن خانه هنر، حضور و روزنامه نگاری برای روزنامه های شهرآرا، سازندگی و همشهری جوان و همچنین سرپرستی مدیریت روابط عمومی شورای شهرستان مشهد را در کارنامه دارد، وی همچنین نماینده جوانان استان خراسان رضوی در مجمع ملی جوانان کشور است.

در بخشی از این حکم آمده است:

نظر به تعهد، تجربیات و سوابق ارزشمند جنابعالی با استناد به بند ۱۰ ماده ۱۴ اساسنامه مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان، به موجب این حکم به عنوان مشاور دبیرکل در امور فرهنگی منصوب می شوید.

امید است با استعانت از ایزد منان و با همت، درایت و پشتکاری که بحمدالله از آن برخوردارید، در به ثمر رسیدن اهداف عالی مجمع ملی جوانان و فرامین رهبر فرزانه انقلاب بخصوص اجرای سیاستهای مرتبط با حوزه جوانان و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با همدلی، تلاش و گام های مؤثری در جهت اعتلای حوزه سازمانهای مردم نهاد جوانان و خدمت به جوانان عزیز ایران اسلامی بردارید.

 

نظر شما