اعزام مشمولان وظیفه عمومی به مراکز آموزشی در آذر ماه ۱۳۹۹

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۱:۵۳:۳۱
کد خبر: ۱۰۹۰۹۹۱
اعزام مشمولان وظیفه عمومی به مراکز آموزشی در آذر ماه ۱۳۹۹
معاون وظیفه عمومی استان آذربایجان‌غربی از اعزام کلیه مشمولان عادی (دیپلم و زیردیپلم) در سوم آذر ۹۹ خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، سرهنگ سجاد قربان نژاد گفت: مشمولان باید رأس ساعت ۰۷۰۰  در معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌غربی واقع در جاده سلماس - خیابان شهید قلی پور - پایین تر از ستاد فرماندهی انتظامی استان حضور داشته باشند.

وی افزود: مشمولان در روز اعزام به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، ماسک، دستکش و جیره غذایی خشک بین راهی همراه داشته و اقدامات بهداشت فردی لازم از قبیل، کوتاه کرد موی سر، گرفتن ناخن‌ها و غیره را قبل از اعزام انجام دهند.

وی ادامه داد: مشمولان به منظور رعایت نکات بهداشتی وسایل شخصی، بهداشتی، استحمام، قاشق و چنگال، لیوان، ناخن‌گیر، لباس زیر، کارت تلفن و غیره را به همراه داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی استان آذربایجان‌غربی افزود:  برابر ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح با توجه به اینکه اعزام به مرخصی سربازان در طول دوره به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا امکان‌پذیر نخواهد بود لذا مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز مانند برگ اعزام، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص متاهلان، پدر نظامی شاغل یا بازنشسته، گواهی فوت والدین، جانبازان بالای ۲۵ درصد و خانواده درجه یک شهدا و غیره را همراه خود داشته باشند.

قربان نژاد خاطرنشان کرد: از خانواده مشمولان می خواهیم، به منظور رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و جلوگیری از ازدحام جمعیت در روز اعزام، از حضور و استقرار برای بدرقه اکیداً خودداری نمایند تا اعزام سربازان در صحت و سلامتی کامل صورت گیرد و مشکلی برای خانواده ها پیش نیاید.

نظر شما