استاندار خبر داد:

جبران کسری بودجه استان توسط دولت و مکانیزم‌های پیش‌بینی‌شده

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۸:۵۴:۲۶
کد خبر: ۱۰۹۱۳۰۳
جبران کسری بودجه استان توسط دولت و مکانیزم‌های پیش‌بینی‌شده
استاندار یزد با اشاره به جبران بخشی از کسری بودجه استان توسط دولت گفت: بخشی دیگر نیز با بهره‌گیری از مکانیزم‌های پیش‌بینی شده، جبران گردیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "محمدعلی طالبی" استاندار یزد با اعلام خبر جبران کسری بودجه توسط دولت ر نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان، راجع به نگرانی‌های موجود برای تامین کسری بودجه امسال استان، تصریح کرد: بخشی از این کسری با حمایت‌های دولت در حوزه هزینه‌های جاری و عمرانی و بخشی با بهره‌گیری از مکانیزم‌های پیش‌بینی شده، برطرف شده و موفق به جبران این بودجه‌ها شدیم.

طالبی افزود: خوشبختانه رشد خوبی در زمینه اعتبارات عمرانی و جاری استان داشته‌ایم که اگر در قالب بودجه امسال به تصویب برسد، سال آینده توان استان در پیگیری و اجرای طرح‌های مختلف افزایش می‌یابد.

استاندار پرداخت پاداش و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را از جمله اقدامات ارزشمند دولت در زمینه تامین بودجه سال جاری خواند.

وی با اشاره به معرفی اموال مازاد دستگاه‌های دولتی به عنوان یک ضرورت، تصریح کرد: کمیته‌ای کارشناسی برای شناسایی و مدیریت املاک دولتی در استان تشکیل می‌شود.

طالبی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان که به منظور بررسی اعتبارات سال آینده استان در بخش هزینه‌های جاری و اعتبارات عمرانی با حضور ویدئو کنفرانسی نماینده مردم شهرستان‌های مهریز، بهاباد، بافق، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و استان، بر صرفه جویی در اعتبارات جاری از سوی دستگاه های استان تاکید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز