تا اطلاع ثانوی؛

تنها مرکز تعویض پلاک استان البرز تعطیل است

۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۹:۴۷:۵۳
کد خبر: ۱۰۹۱۵۱۹
تنها مرکز تعویض پلاک استان البرز تعطیل است
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرزگفت: فعالیت مرکز تعویض پلاک قزلحصار کرج و کلاس ها وآزمون های آئین نامه راهنمایی و رانندگی به منظور پیشگیری و کنترل ویروس کرونا تا اطلاع بعدی متوقف شده است .

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سرهنگ غلامعلی شرق اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت شهروندان با هماهنگی های به عمل آمده با ستاد مبارزه با کرونا استان و برابر اعلام پلیس راهور ناجا از روز شنبه یکم آذر ماه سال جاری، مرکز تعویض پلاک استان البرز تا اطلاع بعدی تعطیل است.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: کلیه کلاس های آموزش آئین نامه و فنی در سطوح مختلف نیز برابر تصمیم ستاد مقابله با کرونا کشور در آموزشگاه‌های رانندگی تا اطلاع بعدی و فراهم شدن شرایط ایمنی لازم تعطیل است و فقط آزمون های عملی رانندگی با رعایت پروتکل های بهداشتی به قوت خود در آموزشگاه ها انجام می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز در پایان، با بیان این که هرگونه تغییر در اجرای طرح‌های ترافیکی و اطلاعیه‌های مرتبط در این زمینه از طریق پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام خواهد شد، از شهروندان خواست، به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری از مسافرت های غیر ضرروی خودداری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز