مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان:

شبکه‌های ارتباطی استان سمنان در محدودیت‌های کرونا پایدار است

۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۱:۰۳:۰۷
کد خبر: ۱۰۹۱۵۹۶
شبکه‌های ارتباطی استان سمنان در محدودیت‌های کرونا پایدار است
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: پایداری شبکه‌های ارتباطی و خدمات الکترونیکی در محدودیت‌های جدید کرونایی با پایداری مناسب در اختیار شهروندان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ سیدیاسر حسن پور روز یکشنبه به رسانه افزود: نشستی به منظور بررسی مسائل و چالش های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در دوره جدید محدودیت و قرنطینه کرونایی در استان سمنان برگزار و موارد لازم بررسی شد.

وی گفت: بسترهای خدمت رسانی الکترونیک به مردم در ایام پیش رو نباید قطع و دچار مشکل شود.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان بیان کرد: پایداری شبکه ارتباطی استان به منظور ارائه خدمات مطلوب مهمترین هدف مجموعه تعریف شده است.

حسن پور با تاکید ویژه بر افزایش کیفیت خطوط اینترنت روستایی که جزو اولویت های وزارت ارتباطات است اضافه کرد: در حال حاضر مجموعه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان ۱۰۰ درصد آماده خدمت رسانی در روزهای آتی است .

وی با تاکید بر رعایت همه جانبه شیوه نامه های بهداشتی ویژه کرونا از مدیران دستگاه های مرتبط با حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان خواست : ضمن رعایت شیوه نامه های موجود، از کشیک های ۲۴ ساعته به منظور جلوگیری از وقوع مشکلات احتمالی بهره برند .

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با اشاره به موقعیت و رتبه خوب استان در شاخص های ارتباطی بیان کرد: اولویت مجموعه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان رضایت مردم و نیز بهبود شرایط به نفع خدمت رسانی به شهروندان استان است.

محدودیت‌های جدید کرونایی از روز شنبه یکم آذر آغاز شد و بر این اساس، همه مشاغل به جز گروه یک در مناطق قرمز کرونایی تعطیل خواهد بود. همچنین یک سوم کارمندان اداره‌ها در محل کار حاضر می‌شوند و تردد بین شهری نیز با محدودیت‌هایی مواجه است.

بر این اساس،  خودروهای با پلاک غیربومی اجازه ورود به مناطق قرمز را ندارند. در استان سمنان خودروهای با پلاک غیربومی مجاز به تردد در داخل مناطق قرمز نیستند و باید در پارکینگ خانگی بمانند. تردد درون شهری نیز از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح ممنوع است.

طبق گفته ظهر شنبه سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با فوت ۴۳۱ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید۱۹ در کشور به ۴۴ هزار و ۳۲۷ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

 

نظر شما