مدیر شهرداری منطقه یک سنندج خبر داد:

آغاز طرح ساماندهی تپه شیخ سلام در سنندج

۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۰:۳۸:۴۵
کد خبر: ۱۰۹۲۱۶۶
آغاز طرح ساماندهی تپه شیخ سلام در سنندج
مدیر شهرداری منطقه یک سنندج از اجرای طرح ساماندهی تپه شیخ سلام خبر داد و گفت: احداث فضای سبز، نصب سیستم روشنایی و آسفالت خیابان مجاور این تپه از جمله اقداماتی است که در راستای ساماندهی این تپه اقدام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، مدیر شهرداری منطقه یک  سنندج گفت: وضعیت توپوگرافی سنندج به گونه ای است که تپه های مختلفی در سطح شهر وجود دارد که صیانت از این میراث طبیعی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

مهندس علیرضا کاظمی گفت: برخی از این تپه ها  جزو آرامستان های قدیمی شهر هستند که به دلیل عدم ساماندهی باعث عدم رضایت شهروندان شده است.

وی گفت: یکی از تپه های سطح شهر تپه شیخ سلام واقع در کمربندی کارگر است که این تپه هم از جمله آرامستان های قدیمی است  و مقبره چندین شهید والامقام هم دراین تپه وجود دارد.

مهندس کاظمی عنوان کرد: در راستای ساماندهی تپه های سطح شهر پس از برنامه ریزی و همکاری اداره اوقاف طرح ساماندهی تپه شیخ سلام توسط شهرداری منطقه یک تهیه و تدوین شد.

وی از آغاز اجرای طرح ساماندهی تپه شیخ سلام خبر داد و گفت: در راستای ساماندهی این تپه اقداماتی نظیر احداث پارک، نصب روشنایی و همچنین نصب ست بازی کودکان و آسفالت معابر مجاور این تپه اجرا خواهد شد.

مهندس کاظمی  اعللام کرد: از یک ماه قبل واحد عمران  و خدمات شهری این شهرداری اقداماتی نظیر تنظیف و پاکسازی و نهال کاری محوطه این تپه را انجام داده است.

وی ابراز امیدواری نمود: با ساماندهی تپه شیخ سلام گام مهمی در جهت رضایمندی ساکنان کمربندی کارگر برداشته شود.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز