نگاه تحلیلی برنا به نخستین دیدار گل ریحان در فصل جاری؛

لشگر مهاجری با دست خالی کرج را ترک کرد/ گل ریحان معادلات مس را برهم زد

۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۰:۵۳:۴۱
کد خبر: ۱۰۹۲۱۹۸
لشگر مهاجری با دست خالی کرج را ترک کرد/ گل ریحان معادلات مس را برهم زد
دیدار گل ریحان البرز و مس کرمان روز یکشنبه با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا لشگر رضا مهاجری که با امید زیادی به کرج آمده بود دست خالی این شهر را ترک کند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، تیم فوتبال گل ریحان که شب قبل از بازی تصمیم گرفته بود از لیگ کناره گیری کند اما با 14 بازیکن به مصاف تیم متمول مس رفت و نه تنها حریف دست و پا بسته ای نبود بلکه در نیمه نخست حتی یک پنالتی هم خراب کرد.

مسی ها در نیمه دوم توسط امیر طاهر به گل رسیدند اما شاگردان منیعی در دقایق پایانی بوسیله محمد زارعی به زیبایی از روی ضربه کاشته به گل تساوی دست یافتند تا آب سردی بر پیکر پسران مهاجری ریخته باشند.

مسئولین استانی سنگ تمام گذاشتند

رضا رضایی مدیرعامل باشگاه گل ریحان البرز در حاشیه بازی ضمن تقدیر از عملکرد مسئولین استان در خصوص برگزاری دیدار هفته نخست گفت: از هیئت فوتبال تا استانداری و سایر مسئولین استان همگی دست به دست هم دادند تا این دیدار در کمال آرامش و بدون مشکل خاصی برگزار شود.

وی گفت: خوشبختانه عمده مشکلات گل ریحان به پایان رسیده و از تمام مسئولین تقاضا داریم با حمایت های خود زمینه صعود نماینده البرز به لیگ برتر را مهیا کنند.

به تک تک بازیکنانم ایمان دارم

میثم منیعی سرمربی تیم گل ریحان البرز، ضمن ابراز خرسندی از عملکرد شاگردانش اظهار کرد: واقعا با دست خالی به مصاف مس رفتیم و با غیرت بازیکنان توانستیم یک امتیاز ارزشمند از این تیم بگیریم.

وی تصریح کرد: در شأن گل ریحان نیست که از نتیجه تساوی راضی باشد و از همین رو با اینکه اغلب پیش بینی ها به نفع برد پرگل مس سنگینی می کرد اما بازیکنان گل ریحان برای 3 امتیاز به زمین رفتند و چه بسا اگر پنالتی سعید حلافی وارد دروازه شده بود اکنون 3 امتیاز بازی را کسب کرده بودیم.

گل فوتبال گل ریحان روز نهم آذرماه در دومین دیدار خود باید در ارومیه به مصاف تیم نود برود و بدون شک با در اختیار داشتن بازیکنان خود حرف های به مراتب بیشتری در ادامه برای گفتن خواهد داشت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز