رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز خبرداد:

آغاز به کار اورژانس کسب و کار در البرز+ پل های ارتباطی

۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۲:۴۸:۵۲
کد خبر: ۱۰۹۲۲۹۰
آغاز به کار اورژانس کسب و کار در البرز+ پل های ارتباطی
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز گفت: با توجه به ضرورت حل و فصل سریع مشکل تولیدکنندگان استان، اتاق بازرگانی البرز طرحی با نام اورژانس کسب و کار را در استان ارائه می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، پرهام رضایی از اجرایی شدن و راه اندازی طرحی برنامه ریزی شده در اتاق بازرگانی البرز خبر داد و اظهار کرد: در البرز طرحی به نام اورژانس کسب و کار به منظور رسیدگی به مشکلات مختلف کسب و کارهای اقتصادی استان اجرایی شده است.

وی در توضیح فعالیت ها و اهداف اورژانس کسب و کار در اتاق بازرگانی استان البرزگفت: دراین طرح تمامی کسب و کارهای فعال استان که با مشکلات مختلف اعم از مالیاتی، تجارت خارجی، بیمه و تامین اجتماعی یا سایر عوامل مخل کسب و کار مواجه می شوند، می توانند از طریق تماس مستقیم با اورژانس کسب و کار اتاق بازرگانی البرز، مسائل کاری خود را مطرح کنند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز ضمن تاکید بر پیگیری مشکلات فعالان اقتصادی البرز ازطریق اورژانس کسب و کار اتاق بازرگانی این استان افزود: این مجموعه در حد توان خود سعی لازم در حل مشکلات مطرح شده کسب و کارهای اقتصادی استان را به کار می گیرد.

وی با بیان اینکه قرار بود طرح اورژانس کسب و کار اتاق بازرگانی البرز تا چندماه دیگر و با حضور مقامات رسمی افتتاح شود، گفت: با توجه به تعطیلی دو هفته ای ناشی از بیماری کرونا و مشکلاتی که برای بنگاه های اقتصادی ایجاد شده است، این طرح را زودتراز موعد و از هم اکنون افتتاح کرده ایم.

رضایی با اشاره به اینکه مدعی نیستیم که می توانیم همه مشکلات پیش روی صاحبان کسب و کارهای اقتصادی البرز را حل و فصل کنیم، بیان کرد: اما هدف این است که در کمتر از دو روز کاری مشکلات منعکس شده بررسی شود، در این مسیر با کمک گرفتن از نهادهای ذی ربط و اعلام مسئله به مقامات رسمی کشور، تا حد توان در حل معضلات موجود برای فعالان اقتصادی استان تلاش خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری در خصوص راه های برقراری ارتباط با اورژانس کسب و کار اتاق بازرگانی البرز پیرامون طرح مشکلات عنوان کرد: در این مورد برقراری تماس با شماره های (۱۹۰- ۳۳۴۲۰۱۸۶- ۳۳۴۱۰۴۳۳) - ۰۲۶، داخلی ۱۱۱ آماده پاسخگویی است و در این فرآیند پس از اعلام و طرح مسائل طی کمتر از ۴۸ ساعت فرآیند رسیدگی به مشکلات مطروحه آغاز شود.

این مسئول در پایان ضمن آرزوی موفقیت روز افزون برای تمامی فعالان اقتصادی استان البرز افزود: به یقین گره گشایی و حل موانع موجود بر سر راه کسب و کارهای اقتصادی، نقش مهمی در توسعه استان و اعتلای وضعیت موجود خواهد داشت و این مهم در سایه اقداماتی مانند راه اندازی اورژانس کسب و کار در اتاق بازرگانی البرز دنبال شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز