مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد خبر داد:

برگزاری ۸۰ کارگاه آموزشی مهارت های پیش از ازدواج در سطح استان یزد

۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۸:۴۷:۰۹
کد خبر: ۱۰۹۲۵۴۷
برگزاری ۸۰ کارگاه آموزشی مهارت های پیش از ازدواج در سطح استان یزد
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از برگزاری 80 کارگاه آموزشی پیش از ازدواج در سطح استان خبر د

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "مسعود شریعتی" مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اعلام برگزاری 80 کارگاه آموزشی پیش از ازدواج در سال 99 گفت: با توجه به اینکه برگزاری کارگاه های آموزش پیش از ازدواج در کشور به عهده ادارت ورزش و جوانان استان ها می باشد در این راستا از ابتدای سال تاکنون 80 کارگاه آموزش ازدواج در 320 ساعت در 8 شهرستان استان و با حضور 2 هزار و 740 شرکت کننده و با مشارکت و همکاری 11 مرکز مشاوره و سمن فعال در شهرستان ها برگزار شده است.

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا ، برگزاری این کارگاه به صورت انلاین در دستور کار قرار گرفت و بیش از 35 کارگاه به صورت آنلاین برپا شده که با برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال 100 کارگاه دیگر نیز به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد بیان داشت: تاکنون 4 مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده به نام های آتیه،احسان ، مدرسه زندگی و ساحل آرامش موفق به اخذ مجوز از وزارت ورزش و جوانان شده اند و سه مرکز دیگر نیز در احل اخذ مجوز می باشند.

این مقام مسئول تاکید کرد: همکاری فرمانداران بعنوان روسای ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ها نقش موثری در ترویج و توسعه ازدواج آگاهانه ، آسان و پایدار در بین جوانان دارد که اداره کل ورزش و جوانان استان هم با تامین اعتبارات مورد نیاز آمادگی برگزاری رایگان کارگاه های آموزش ازدواج جوانان ومشاره را به صورت انلاین و حضوری را دارد.

شریعتی اظهار داشت: برگزاری کارگاه ها مهارت های ازدواج و مهارت های زندگی، می تواند در تغییر نگرش در شیوه های ازدواج آسان و صحیح در جامعه موثر واقع شود و آموزه هایی که در کارگاه های مهارت های پیش از ازدواج داده می شود، نه تنها سرلوحه زندگی مشترک قرار می گیرد، بلکه می تواند نیاز به مشاوره های بعد از ازدواج و یا پیش از طلاق را کاهش دهد.

وی به برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در حوزه ازدواج اشاره و اضافه کرد: 7 برنامه و نشست تخصصی اینترنتی و 10 کلیپ و 5 انیمیشن آموزشی حوزه ازدواج تولید شده و تداوم تولید محصولات فرهنگی ، رسانه ای در حوزه ازدواج و خانواده در قالب کلیپ ، مونشن گرافی ، کاریکاتور و نشست های علمی از جمله برنامه های در دست اقدام این اداره کل است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: علاقمندان جهت ارائه طرح های خود شرکت در کارگاه های آموزشی ازدواج و اخذ مشاوره رایگان می توانند به پورتال اداره کل ورزش و جوانان استان یزد به نشانی yazdsport.ir مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به شماره 36245858 داخلی 295 تماس حاصل نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز