مجمع عمومی و سالیانه هیات نجات‌غریق و غواصی استان یزد به صورت وبینار و آنلاین برگزار شد

۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۸:۴۶:۱۸
کد خبر: ۱۰۹۲۵۴۸
مجمع عمومی و سالیانه هیات نجات‌غریق و غواصی استان یزد به صورت وبینار و آنلاین برگزار شد
مجمع عمومی و سالیانه هیات نجات‌غریق و غواصی استان یزد به صورت وبینار و آنلاین با حضور سرپرست فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مجمع سالیانه هیات نجات‌غریق و غواصی استان یزد با حضور مهدی مستجاب‌الدعوه سرپرست فدراسیون و هاشم محتشمی سرپرست دبیری فدراسیون ، شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان ، هاشمی معاون توسعه ورزش این اداره کل ، محمدی نیا رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان و جمعی دیگر از اعضاء این مجمع با هماهنگی به عمل آمده به صورت وبینار و برخط برگزار شد.

برگزاری وبینار مجمع از نکات بارز و مهمی بود که برای نخستین‌بار، در یکی از هیات‌های ورزشی استان انجام می‌شد.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط خاص کشور، پیش از این فقط مجامع عمومی فدراسیون‌های ورزشی به صورت وبینار و آنلاین برگزار شده بود.

"مهدی مستجاب‌الدعوه" سرپرست فدراسیون نجات‌غریق و غواصی در این مجمع گفت: بیمه مسئولیت مدنی اماکن آبی تحت تملک یا اجاره هیات و بیمه ورزشی منجیان غریق از موضوعات بسیار مهمی است که باید مورد توجه همه هیات‌های ورزشی قرار گیرد و نسبت به آن اقدامات موثری صورت پذیرد.

وی افزود: ارتقا دوره‌های آموزشی نیز از دیگر مواردی است که باید در اولویت فعالیت‌های همه هیات‌ها باشد.

در مجمع سالیانه هیات نجات‌غریق و غواصی استان یزد، گزارش عملکرد هیات در سال گذشته ارائه شد و اعضای مجمع ضمن بحث و تبادل نظر در خصوص آن، موافقت خود را با برنامه‌های آتی این هیات اعلام کردند.

نظر شما