امام جمعه مهریز:

از امکانات بسیج برای مقابله با کرونا استفاده شود

۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۹:۲۵:۲۵
کد خبر: ۱۰۹۲۵۵۵
از امکانات بسیج برای مقابله با کرونا استفاده شود
امام جمعه مهریز با بیان اینکه نیروهای بسیجی تاکنون نقش مهمی در همکاری با مسوولان در پیشگیری از کرونا داشته‌اند گفت: باید به خاطر موج سوم آن از تمام امکانات این تشکل مردمی برای مهار بیماری استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حجت‌الاسلام "عبدالرضا محی‌الدینی" امام جمعه مهریز امروز دوشنبه در جمع بسیجیان شهرستان با بیان اینکه در موج سوم کرونا باید از تمام امکانات بسیج برای مهار بیماری استفاده شود،اظهار کرد: برای پیشگیری از کرونا نه تنها یک نهاد و دستگاه اجرایی که باید همه شهروندان دولت را در اجرای طرح‌های پیشگیرانه یاری دهند.

وی افزود: این هفته فرصت بسیار خوبی برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل(ره) خواهد بود و یکی از رسالت‌های بسیج که خیلی حائز اهمیت است کار مخلصانه و ارائه خدمات به قشر بی‌بضاعت جامعه خواهد بود.

امام جمعه مهریز تصریح کرد: بسیج یک ارگان انقلابی و مردمی است که از همان اوایل انقلاب هر کجا نیاز بوده وارد میدان جهاد و خدمت رسانی شده و در حال حاضر اقدامات بسیار خوبی در راستای مبارزه با ویروس کرونا انجام شده که جای بسی قدردانی دارد.

محی‌الدینی بیان کرد: اگر تفکر بسیج و بسیجی در جامعه حاکم شود خیلی از مشکلات حل خواهد شد که با ید تلاش نمود تا این مهم هم در مسولان و هم در آحاد مردم شکل گیرد و همه با تکیه بر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در جهت پیشبرد اهداف عالیه نظام گام برداریم.

نظر شما
پرونده ویژه