فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ خبرداد:

دستگیری زنان قاچاقچی "شهرجدید هشتگرد" / کشف ۱۳ کیلوگرم هروئین از منزل متهمان

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۰۹:۲۹:۴۲
کد خبر: ۱۰۹۲۶۹۹
دستگیری زنان قاچاقچی شهرجدید هشتگرد / کشف ۱۳ کیلوگرم هروئین از منزل متهمان
با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوجبلاغ، 13 کیلو و 200 هروئین از منزل 2 قاچاقچی خانم مواد مخدر کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، علی سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی اعلام خبری از سوی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا مبنی بر فعالیت 2 قاچاقچی خانم در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرجدید هشتگرد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله ماموران با همراهی اکیپی از ماموران مبارزه با مواد مخدر ناجا به مخفیگاه متهمان در شهرجدید هشتگرد اعزام و پس از اطمینان از حضور آن ها در مخفیگاه شان، در عملیاتی غافلگیرانه هر 2 متهم را دستگیر و به پلیس مبارزه با مواد مخدر ساوجبلاغ منتقل کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 13 کیلو و 200 گرم هروئین و 57 کیلوگرم پیش ساز هروئین کشف شد که به همراه متهمان تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان از شهروندان درخواست کرد فعالیت سوداگران مرگ را از طریق شماره تلفن 110 به ماموران اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز