اجرای محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در دفاتر پیشخوان دولت

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۲:۳۵:۱۱
کد خبر: ۱۰۹۲۸۷۲
اجرای محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در دفاتر پیشخوان دولت
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی بعد از بازدید از چندین دفاتر پیشخوان دولت اعلام کرد: محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی در دفاتر پیشخوان دولت اجرا می‌شود.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، قاسم جلیلی‌نژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات  استان با اشاره به اهمیت کارکرد دفاتر پیشخوان در شرایط محدودیت های کرونایی اظهار کرد:با توجه به برقراری محدودیت های کرونایی و کاهش حضور کارکنان دولت در دستگاه های اجرایی اهمیت جایگاه و نقش دفاتر پیشخوان دولت پررنگ تر و خلاء ارائه خدمات اداری پر شده است.

جلیلی نژاد با اشاره به اینکه در این شرایط کرونایی دفاتر پیشخوان در خط مقدم ارائه خدمات دولت قرار دارند،افزود:هرچند که در اسناد بالادستی و برنامه ششم توسعه بر برون سپاری خدمات دستگاه های اجرایی تاکید شده است اما این موضوع در دستگاه ها بسیار کند صورت می گیرد.

وی عدم الکترونیکی شدن و برون سپاری خدمات دستگاه های اجرایی را از بزرگترین معضلات این حوزه دانست و گفت: در حال حاضر ۳۰۳ دفتر پیشخوان دولت در استان فعال است که به واسطه آن اشتغال زایی خوبی در این حوزه ایجاد شده است که دستگاه ها می توانند از این ظرفیت به وجود آمده برای ارائه خدمات به مردم استفاده کنند.

رئیس کارگروه دفاتر پیشخوان دولت در آذربایجان غربی ضمن تشکر مجدد از کارکنان و مسوولین دفاتر پیشخوان استان تصریح کرد:ساعت کاری و سایر موارد اعلام شده برای محدودیت کرونایی در دفاتر انجام می شود و طبق مصوبات کارگروه با توجه به مخاطره آمیز بودن ویروس کرونا برای افراد بالای ۶۰ سال ارائه خدمات برای این افراد در دفاتر پیشخوان تسهیل شد و باجه ای مجزا برای ارئه خدمات بدون نوبت به این افراد ایجاد شد که قابل تقدیر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز