استاندار اردبیل خبر داد:

پایش ۱۷۳ هزار نفر از جمعیت استان در ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۲:۳۹:۳۰
کد خبر: ۱۰۹۲۸۷۶
پایش ۱۷۳ هزار نفر از جمعیت استان در ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی
استاندار اردبیل از پایش نزدیک به ۱۷۳ هزار نفر از جمعیت استان از ابتدای اجرای طرح سپهبد قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش برنا، اکبر بهنام جو در جلسه قرارگاه مرکزی طرح سپهبد قاسم سلیمانی تصریح کرد: ۴۹ هزار خانوار استان با همکاریربسیجیان و دانشگاه علوم پزشکی پایش شده و ۴۷۲ نفر مشکوک و مبتلا مشخص شده است.

وی بیان کرد: ۹۴۸مورد از افراد پایش شده ، افراد پر خطر شناخته شده اند که باید مراقبت های لازم از آنان انجام شود.

استاندار اردبیل گفت: ۱۰ هزار کیت های تست سریع هم به جهت پیشقراول بودن اردبیل به استان اختصاص یافته و فردا با تزریق به استان افراد مشکوک به کرونا مورد آزمایش قرار گرفته و مبتلایان در خانه و یا نقاهتگاه های پیش بینی شده قرنطینه می شوند.

بهنام جو اظهارکرد: در پنج شهرستان نقاهتگاه ها دایر و امکانات درمانی و تغذیه مهیا شده که افرادی که در داخل خانه ها امکان بستری شدن ندارند ،به این نقاهتگاهها انتقال داده می شوند.

وی از اجرای همزمان طرح محدودیت تردد خودرو ها از ساعت ۲۱ شب تا چهار بامداد خبر داد و افزود: این طرح با همکاری نیروی انتظامی اجرا و از تردد های غیر ضروری در داخل شهر جلوگیری می شود.

وی با اشاره به مشارکت مناسب مردم با بسیجیان در جریان اجرای طرح سپهبد قاسم سلیمانی و طرح محدودیت ترافیکی خواستار ادامه این مشارکت ها شد.

پنجمین جلسه قرارگاه مقابله با کرونا در محل سپاه حضرت عباس به صورت ویدیو کنفرانس و با حضور فرماندهان ناحیه مقاومت و فرمانداران شهرستان ها ، مراکز بهداشت و هلال احمر برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز