استاندار سمنان:

تنها راه برون‌رفت از مشکلات تقویت واحدهای تولیدی داخلی است

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۳:۲۵:۳۸
کد خبر: ۱۰۹۲۹۲۸
تنها راه برون‌رفت از مشکلات تقویت واحدهای تولیدی داخلی است
علیرضا آشناگر پیش از ظهر سه‌شنبه در جلسه ویدئوکنفرانسی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی کنونی تنها راه برون‌رفت از مشکلات تقویت واحدهای تولیدی داخلی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ علیرضا آشناگر پیش از ظهر سه‌شنبه در جلسه ویدئوکنفرانسی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی کنونی تنها راه برون‌رفت از مشکلات تقویت واحدهای تولیدی داخلی است.

وی با تأکید بر لزوم تسریع در پرداخت تسهیلات رونق تولید به متقاضیان بیان کرد: عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی رضایت‌بخش نیست و باید در این راستا اقدامی اساسی انجام شود.

نیاز مالی بنگاه‌های اقتصادی و افزایش تقاضا برای تسهیلات

استاندار سمنان با اشاره به اینکه تورم و کمبود نقدینگی منجر به نیاز مالی بنگاه‌های اقتصادی و افزایش تقاضا برای تسهیلات بانکی شده است، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی باید در کنار واحدهای تولیدی و صنعتی باشند.

آشناگر افزود: باوجود شیوع کرونا ویروس و مشکلات اقتصادی، نباید روند ایجاد اشتغال در استان کاهش یابد.

گره‌گشایی از مشکلات بنگاه‌های اقتصادی وظیفه مسئولان است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان نیز در این نشست اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی استان سمنان نسبت به رفع مشکلات زیرساختی و مالی واحدهای تولیدی و صنعتی مسئول هستند.

علیرضا شریفی نژاد بابیان اینکه گره‌گشایی از مشکلات بنگاه‌های اقتصادی وظیفه مسئولان است و دستگاه‌های اجرایی نسبت به رفع دغدغه‌های صنعتگران مسئول هستند، افزود: در ماه‌های گذشته تسهیلات خوبی به واحدهای صنعتی و تولیدی استان پرداخت شد که این رویه مثبت با تلاش مسئولان ادامه یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز