فرماندار بیله سوار در نشست خبری مطرح نمود؛

نقش بسزای رسانه ها در همراهی مردم در رعایت پروتکلهای بهداشتی

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۳:۲۷:۰۸
کد خبر: ۱۰۹۲۹۲۹
نقش بسزای رسانه ها در همراهی مردم در رعایت پروتکلهای بهداشتی
نشست خبری فرماندار بیله سوار با اصحاب رسانه در حوزه مبارزه با کرونا برگزار گردید.

به گزارش برنا،فرماندار و رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان، در نشست خبری با رسانه و خبرنگاران گفت: با همکاری و اطلاع رسانی دقیق اصحاب رسانه در راستای اجرای پروتکل‌های بهداشتی همراهی مردم در این راستا افزایش  داشته است.

حسن قبادی  فرماندار شهرستان بیله سوار مغان روز چهارشنبه جلسه قرارگاه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان بیله سوار با محوریت اطلاع رسانی رسانه ها و فعالین مجازی گفت:مردم با اطلاع از اینکه همه گیری ویروس کرونا امروز در سطح جامعه افزایش یافته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی  با آن زندگی می کنند.

وی بیان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان رسانه ها نیز با اطلاع رسانی دقیق  با مدافعان سلامت حرکت کردند.

قبادی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا شهرستان به دلیل کمبود امکانات و تجهیزات دارای مشکلات زیادی هست گفت: مدیران با ارتقای سواد رسانه ای از نقد رسانه ها به نحو احسن استفاده کنند.

سرهنگ یوسف اختری فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بیله سوار مغان خبرنگاران را چشم های بیدار جامعه دانست و گفت اگاهی بخشی  نشان از تلاش های  رسانه ها در این راستا دارد.

وی خبرنگاری را یک هنرمند  دانست  گفت:  امروز نیاز است رسانه و خبرنگاران  در کنار مسئولان در راستای نجات  از مشکلات کمک کنند.

اختری تصریح کرد:امروزه بهترین هنر برای خبرنگاران فرهنگ سازی عمومی در تمامی  زمینه ها بخصوص مبارزه با ویروس کرونا است.

 

شکری سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیله سوار مغان نیز با بیان اینکه سخت‌ترین شرایط ها را در چندین ماه  شیوع کرونا پشت سر گذاشتیم گفت: با تلاش کادر درمانی در خط مقدم مبارزه و با همکاری مردم، از اوج نخست این بیماری عبور کردیم

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز