معاون اقتصادی استاندار سمنان تاکید کرد:

لزوم گره‌گشایی از مشکلات بنگاه‌های اقتصادی استان سمنان

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۳:۳۰:۵۴
کد خبر: ۱۰۹۲۹۳۳
لزوم گره‌گشایی از مشکلات بنگاه‌های اقتصادی استان سمنان
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بر ضرورت گره‌گشایی از مشکلات بنگاه های اقتصادی استان در دوره تحریم و کرونا تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی استان سمنان نسبت به رفع مشکلات زیرساختی و مالی واحدهای تولیدی و صنعتی مسئول هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ علیرضا شریفی‌نژاد 4 آذرماه در نشست ارتباط تصویری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان باحضور ویدئو کنفرانسی آشناگر ، استاندار سمنان در سالن کوثر استانداری افزود: برای تحقق شعار سال تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در کنار یکدیگر باشند و با وحدت رویه می‌توان برای توسعه اقتصادی استان تلاش کرد.

وی خاطرنشان کرد: گره‌گشایی از مشکلات بنگاه های اقتصادی وظیفه مسئولان است و دستگاه های اجرایی نسبت به رفع دغدغه های صنعتگران مسئول هستند.

معاون‌ هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تصریح کرد: در ماه های گذشته تسهیلات خوبی به واحدهای صنعتی و تولیدی استان پرداخت شد که این رویه مثبت‌ با تلاش مسئولان ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به نشست امروز کارگروه رفع موانع تولید استان افزود: در این نشست ۵۹ مصوبه اعطای تسهیلات در بخش صنعت و کشاورزی استان سمنان بحث و بررسی شد.

معاون استاندار ادامه داد: همچنین با تایید اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان با پرداخت تسهیلات به ۲۱ واحد صنعتی به میزان سه هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال و ۳۸ واحد کشاورزی به ارزش ۲۱۵ میلیارد ریال در این جلسه موافقت شد.

شریفی‌نژاد یادآوری کرد: از ابتدای فروردین ۹۹ تاکنون به ۳۹ واحد صنعتی و ۲۰۲ واحد کشاورزی استان سمنان چهار هزار و ۴۳۵ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز