برگزاری دوره های آموزشی به صورت آنلاین در دوران کرونا اقدام قابل تقدیر هیات نجات غریق و غواصی استان یزد

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۳:۵۰:۴۱
کد خبر: ۱۰۹۲۹۴۵
برگزاری دوره های آموزشی به صورت آنلاین در دوران کرونا اقدام قابل تقدیر هیات نجات غریق و غواصی استان یزد
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: برگزاری دوره های آموزشی به صورت انلاین و مجازی در دوران کرونا اقدام قابل تقدیر هیات نجات غریق و غواصی استان یزد بود که از تهدید تعطیلی استخرها و بیکاری ناجیان را به فرصت تبدیل کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "مسعود شریعتی" مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان یزد در مجمع عمومی هیات نجات غریق و غواصی استان یزد که به صورت آنلاین با حضور سرپرست فدراسیون و دیگر اعضاء مجمع برگزار شد، گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون استخرهای استان تعطیل بوده و بیکاری چند ماهه را برای ناجیان غریق در پی داشته است و ناجیان، مربیان، مدیران و مالکان متضرر شدند و بیکاری به چالش بزرگ زندگی آن‌ها تبدیل شود.

وی افزود: البته ناجیانی که دارای بیمه بودند ، از بیمه بیکاری استفاده می کنند اما بخشی از ناجیان هیچ گونه بیمه ای ندارند و در این مدت مشکلات زیادی داشتند که پیشنهاد ارائه تسهیلات و بسته های حمایتی به این قشر به ستاد کرونا و وزارت ورزش و جوانان ارائه کردیم که در صورت موافقت مبالغی به صورت تسهیلات به ناجیان پرداخت می شود تا بخشی از مشکلات آنها کاسته شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در ادامه در به عملکرد هیات نجات غریق و غواصی استان یزد اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به تعطیلی استخرها و همچنین اعمال محدودیت ها ، هیات نجات غریق و غواصی استان یزد با برنامه ریزی خوب و قابل تقدیر برگزاری دوره های آموزشی مختلف و همچنین مسابقات نجات غریق را به صورت آنلاین و فضای مجازی به صورت مستمر برگزار کرده است.

شریعتی بیان داشت : آموزش و تربیت ناجی است یکی از وظایف مهم هیات نجات غریق و غواصی استان یزد هست که باید خوشبختانه در این موضوع نیز هیات پیشگام بوده و توجه داشته است که امیدوارم با تداوم این دوره ها ناجیانی با دانش و متعهد تربیت و مشغول بکار شوند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از موارد مهم همگانی کردن رشته نجات غریق و غواصی و توجه به بعد قهرمانی در این رشته است که نیاز است تا جهت همگانی کردن این رشته برنامه ریزی شود و با تهیه کلیپ و پوسترهای آموزشی و استفاده از فضای مجازی این رشته  به مردم معرفی و جوانان بیشتری را جذب کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در پایان ابراز امیدواری کرد: با رهایی از ویروس منحوس کرونا شاهد بازگشایی مجدد استخرها و برگشتن شادی و پویایی به اماکن آبی و فعال شدن مجدد ناجیان در سطح استان باشیم و انشاالله با همدلی و تعامل همه اعضاء هیات نجات غریق و غواصی استان یزد اتفاقات خوبی در این رشته رقم خواهد خورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز