مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی لرستان خبرداد:

آغاز ثبت نام متقاضیان دریافت وام کرونا از امروز / اعلام نحوه ثبت نام

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۴:۰۵:۰۴
کد خبر: ۱۰۹۲۹۹۴
آغاز ثبت نام متقاضیان دریافت  وام کرونا از امروز /   اعلام نحوه ثبت نام
علی آشتاب از آغاز ثبت نام متقاضیان دریافت مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا از امروز تا ۱۱ آذر ماه خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ آشتاب روز سه شنبه در گفتگوی خبری  با بیان اینکه متقاضیان دریافت مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا می‌توانند از امروز ۴ آذرماه ثبت‌نام کنند، اظهار کرد :برای ثبت‌نام باید سرپرست خانوار کد ملی خود را از طریق سیم‌کارتی که به نام خودش است، به سرشماره ۶۳۶۹ بفرستد.

اوافزود : همه سرپرستان خانواری که یارانه معیشتی می‌گیرند می‌توانند متقاضی این وام باشند و کد ملی خود را ارسال کنند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به اینکه مهلت ثبت‌نام از امروز آغاز شده است و تا سه‌شنبه ۱۱ آذر ماه به‌مدت یک هفته ادامه دارد،تصریح کرد :پس از پایان مهلت ارسال پیامک توسط سرپرست خانوارها ، اطلاعات خانوارها از تاریخ 12 آذر تا 19 آذر ماه مورد پایش قرار گرفته و  در هفته سوم تا تاریخ 27 آذر به پیامک های دریافتی مشمول با سرشماره v.refah   پاسخ داده می شود .

او گفت : افراد دارای درآمد ثابت از جمله کارمندان دولت، شرکت‌های دولتی یا نهاد‌ها عمومی غیردولتی، بازنشستگان، بیمه‌پرداز سازمان تأمین اجتماعی یا سایر صندوق‌های بازنشستگی شامل این طرح نمی‌شوند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان به پرداخت  کمک بلاعوض یک میلیون ریالی به اعضای خانوارها اشاره کرد و یادآورشد: خانوارهای مشمول دریافت یارانه کمک معیشتی که منبع درآمدی ثابت ماهیانه ندارند و در مرحله قبل متقاضی تسهیلات کرونایی بوده‌اند نیز کمک بلاعوض ماهانه مبلغ  یک میلیون ریال به ازاء هر یک از اعضای خانوار از آذرماه تا پایان سال جاری به مدت چهار ماه، به سرپرست خانوار پرداخت می گردد.

آشتاب بیان کرد : هرگونه اطلاع رسانی در این خصوص از طریق روابط عمومی این اداره کل و وزارت متبوع انجام می شود، لذا هم استانی های محترم با توجه به شرایط خاص، محدودیت های اعمال شده و ضرورت رعایت دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا از مراجعه حضوری به این اداره کل و سایر  سازمانها و ادارات شهرستانی خودداری کنند.

 

نظر شما
پرونده ویژه