رییس سازمان صمت یزد:

ثبت موجودی کالا در سامانه جامع انبارها الزامی است

۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۹:۲۳:۰۲
کد خبر: ۱۰۹۳۲۷۹
ثبت موجودی کالا در سامانه جامع انبارها الزامی است
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان یزد گفت: با توجه به اینکه سامانه جامع انبارها ،رصد و پایش جابه جایی کالا در کشور فراهم شده از این پس صرفاً ثبت موجودی، ورود و خروج کالا در سامانه یادشده معیار عمل است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛"محمدرضا علمدار"  رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد  با بیان اینکه ثبت کالا در سامانه جامع انبارها معیار تشخیص و عمل است، اظهار کرد: اعلام موجودی خارج از بستر سامانه یادشده اعتبار  ندارد و باعث رفع تکلیف قانونی صاحبان کالاهای مشمول اعلام موجودی نیست. 

وی اظهار کرد : اعلام موجودی انبارها و مراکز نگهداری کالا به صورت دستی و خارج از فرآیندهای حاکم بر سامانه جامع انبارها، علاوه بر موازی کاری باعث سوء استفاده برخی از صاحبان کالا و ثبت نشدن ورود و خروج کالا در سامانه جامع انبارها شده است .
رییس سازمان صمت یزد ادامه داد: در این راستا با تمام واحدهای تولیدی، انبارها و مراکز نگهداری کالا که تاکنون نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه جامع انبارها اقدام نکرده‌اند یا صرفاً اطلاعات خود را ثبت و سایر فرآیندهای ضروری از جمله ثبت رسید، حواله را به صورت کامل انجام نمی‌دهند برخوردهای قانونی لازم صورت می گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز