به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت؛

تجلیل از ۱۵۰ ایثارگر در حوزه ورزش و جوانان استان

۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۰:۱۵:۳۹
کد خبر: ۱۰۹۳۳۶۶
تجلیل از ۱۵۰ ایثارگر در حوزه ورزش و جوانان استان
سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی از تجلیل از ۱۵۰ ایثارگر در حوزه ورزش و جوانان استان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حاجی آبادی اظهار کرد: هفته بسیج، یادآور ۸ سال افتخارات دلاور مردان و سلحشوران بی‌ادعای جبهه‌های حق علیه باطل که با دفاع غیرتمندانه و با سلاح ایمان، عشق به خدا و وطن مجهز شده بود را بر همه ایرانیان عزیز تبریک می‌گویم.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تصریح کرد: حوزه معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی همگام با همه دستگاه‌ها‌ی اجرای و در راستای بزرگداشت این ایام وباتوجه به شرایط سخت کرونایی اقدام به برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های متنوع کرده است.

وی برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی به صورت مجازی، بازنشر تصاویر شهدای ورزشکار در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، تهیه پوسترهای فرهنگی با محوریت بسیج و جوانان و نشر در شبکه‌های اجتماعی و فضاسازی اماکن ورزشی، استفاده از ظرفیت بسیجیان و جوانان به منظور ضدعفونی کردن معابر، محله‌های پرخطر و اماکن مرتبط با حوزه ورزش و جوانان را برخی از فعالیت اداره کل ورزش و جوانان استان در هفته بسیج اعلام کرد.

حاجی آبادی افزود: برگزاری وبینارهای مختلف با محوریت بسیج و سبک زندگی اسلامی، بازنشر خاطرات ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در شبکه‌های اجتماعی، بازنشر گزیده‌ای از تصاویر شهدا در شبکه های اجتماعی، اجرای کمک‌های مومنان، تجلیل از ۱۵۰ ایثارگر در حوزه ورزش و جوانان و خانواده‌های شهدای بسیج فعال و مدافعان سلامت در سطح استان، ساخت موشن گرافی با موضوع بسیج و انتشار در شبکه‌های اجتماع، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و ده‌ها برنامه متنوع فرهنگی ورزشی دیگر ازجمله فعالیت‌های این حوزه است.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تاکید کرد: این برنامه‌ها در شهرستان‌های مختلف استان نیز به صورت مشترک با همکاری کانون بسیج ورزشکاران استان و شهرستان‌ها، هیئت‌های ورزشی و سازمان‌های مردم‌نهاد انجام خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز