به مناسبت هفته سبیج:

کارگر شهرداری سنندج مسافت سد وحدت تا گلزار شهدا آرامستان تایله دوید

۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۲:۲۰:۱۰
کد خبر: ۱۰۹۳۴۷۳
کارگر شهرداری سنندج مسافت سد وحدت تا گلزار شهدا آرامستان تایله دوید
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء شهرداری سنندج گفت: بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج،کارگر بسیجی و دونده شهرداری سنندج، مسیر 15 کیلو متری سد وحدت تا گلزار شهدای برادران شهید نمکی واقع در آرامستانهای قدیمی تایله سنندج را دوید.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، عزت الله ساعد پناه ورزشکار  و از کارگران  شهرداری سنندج به نمایندگی از همکاران این شهرداری، بمناسبت هفته بسیج و هدف تجدید میثاق با آرمان شهدا مسیر سد وحدت واقع در روستای سراب قامیش را تا مزار شهدای برادران شهید نمکی در آرامستانهای قدیمی تایله دوید.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج خاتم النبیاء شهرداری سنندج بمناسبت گرا میداشت هفته بسیج 20 برنامه فرهنگی،ورزشی و اجتماعی برنامه ریزی کرده که تجدید میثاق با

آرمان های شهدا و حضور در گلزار شهدا یکی از برنامه های بوده است.

وی اظهار داشت: با توجه به محدویت های ابلاغی از سوی ستاد مقابله با کرونا، این آیین معنوی در کنار این حرکت ورزشی آقای ساعد پناه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری،مدیر حراست و مدیر ورزش شهرداری و فرمانده حوزه اداری سید الشهداء سپاه ناحیه سنندج و رییس کمیسیون ورزش شورای اسلامی ورییس اداره ورزش و جوانان سنندج در گلزارشهدای برادران شهید نمکی برگزار شد.

فرهادی اظهار داشت: تجدید میثاق با شهداء و ادامه راه آنها به عنوان سر لوحه فعالیت های بسیجیان همواره مورد توجه همکاران شهرداری سنندج بوده و هست و با خدمت بی منت و شبانه روزی در عرصه های مختلف همواره با تمام مسایل و مشکلات موجود در عرصه خدمتگذاری پویا و فعال بوده و در خدمت صادقانه و بی منت تلاش می کنند.

وی رسالت اصلی و شاه بیت خدمت در تفکر بسیجی را،تلاش صادقانه و احترام به مردم خواند و افزود:تفکر بسیجی مختص به زمان خاص و موضوع خاصی نبوده و نیست،بلکه این تفکر باید در همه ی عرصه های خدمتگذاری باشد که خوشبختانه شهرداری سنندج در تمامی عرصه ها در این روز های کرونایی توانسته نمونه بارزی از تحقق تفکر بسیجی باشد و در همه صحنه ها بسیجی وارانه همت کرده است.

در این مراسم پس از ورود عزت ساعد پناه گارگر خدوم وبسیجی شهرداری به آرامستان تایله  با قرائت فاتحه  وغبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا  یاد و خاطره شهدای گرامی داشته شد .

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز