استاندار لرستان:

کمک های بسیج به خصوص در بحران های چند سال اخیر استان چشمگیر بوده است / لزوم بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت های بسیج در توسعه استان

۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۲:۲۲:۵۲
کد خبر: ۱۰۹۳۴۸۱
کمک های بسیج به خصوص در بحران های چند سال اخیر استان چشمگیر بوده است / لزوم بهره‌گیری بیشتر  از ظرفیت های بسیج در توسعه استان
سید موسی خادمی گفت: بسیج نهادی فرازمانی و فرامکانی است .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛خادمی روز چهارشنبه  در دیدار وگفت وگو با فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع)لرستان که به مناسبت هفته بسیج انجام گرفت ضمن تبریک هفته بسیج، اظهارکرد:  بسیج نهادی فرازمانی و فرامکانی بوده و به گفته مقام معظم رهبری ( مدظله)، یک تفکر و رفتاری منطبق با آموزه های اسلامی است .

اوافزود: نهادسازی از ویژگی های مهم امام راحل بود و بسیج نمادی از اوج تفکر امام در این رابطه است .

خادمی  تصریح کرد: با نگاهی بر رخدادهای چند سال اخیر صورت گرفته در کشورهای منطقه به خوبی می توان الگوبرداری از بسیج را در رفتار این کشورها مشاهده کرد که این موضوع گواهی بر فلسفه وجودی تفکر و اندیشه در بسیج است .

استاندار لرستان بسیج را نعمتی برای کشور عنوان کرد و گفت : وارد عمل شدن جریان تفکر بسیجی در بحران هایی مانند سیل، کرونا و حتی موضوعات اجتماعی کاملاً مشهود بوده و مدیریت خوب آن قابل تقلید برای همگان است .

 خادمی خاطرنشان کرد: ایدئولوژی بسیج توسط امام (ره ) شکل گرفت و مقام معظم رهبری مدظله آن را تقویت و گسترش داد .

او کمک های بسیج را به خصوص در بحران های چند سال اخیر استان چشمگیر ارزیابی کرد و ادامه داد: بسیج علاوه بر وظایف ذاتی خود هر جا که مشکلی بوده نقش کمک رسان و یاری گر را به خوبی ایفا نموده که این اقدامات قابل تقدیر است و امیدواریم شاهد بهره‌گیری از ظرفیت بسیج در توسعه استان نیز باشیم .

گفتنی است در پایان این دیدار از زحمات سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل ( ع ) استان و چند تن از همکاران وی با اهدا لوح سپاس، قدردانی به عمل آمد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز