رییس ورزش وجوانان الیگودرز در گفت وگو با برنا خبرداد:

خسارت بیش از ۳میلیارد تومانی کرونا به ورزش الیگودرز / پلمب ۲ باشگاه ورزشی در الیگودرز در جهت مقابله با کرونا

۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۳:۳۹:۴۳
کد خبر: ۱۰۹۳۵۷۴
خسارت بیش از ۳میلیارد تومانی کرونا به ورزش الیگودرز  / پلمب ۲ باشگاه ورزشی در الیگودرز در جهت مقابله با کرونا
مهدی شاه نصیری از خسارت بیش از 3 میلیارد تومانی ویروس کرونا به حوزه ورزش الیگودرز خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ شاه نصیری روز چهارشنبه در این گفت وگو با اشاره به  شیوع ویروس کرونا و خسارت آن به حوزه ورزش الیگودرز ،اظهار کرد: کرونا از آغاز شیوع در کشور  تاکنون بیش از 3میلیارد تومان به ورزش الیگودرز خسارت زده است.

 او با بیان اینکه این میزان خسارت همه ابعاد مختلف ورزش این شهرستان را در بر گرفته است ،افزود:  35 باشگاه ورزشی خصوصی نیز  در سطح شهرستان الیگودرز فعالیت دارند که همه باشگاه داران از کرونا متضرر شده اند.

 شاه نصیری از پلمب 2 باشگاه ورزشی در سطح شهر الیگودرز به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و بی توجهی به تذکرات خبرداد و گفت: همچنین طی سرکشی ها وبازدید های انجام گرفته  32 تذکر نیزبرای رعایت پروتکل های بهداشتی  به مسئولین باشگاه  ارائه داده شده است .

 او بیان کرد:  با این همه ضرر و زیان که متوجه باشگاه های ورزشی شده است ولی خوشبختانه  همکاری اکثر باشگاه داران با ستاد کرونا و دستگاه ورزش وجوانان خوب بوده است.

رییس ورزش وجوانان الیگودرزبا اشاره به ورزشکاران مبتلا به کرونا در این شهرستان، ادامه داد:  ورزشکاران کرونایی در الیگودرز داشته ایم ولی هیچگونه ورزشکار الیگودرزی به دلیل کرونا فوت نکرده است .

شاه نصیری میزان ضرر کرونا به ورزشکاران را موضوعی  قابل توجه دانست و خاطر نشان کرد:  الیگودرز 4 هزار ورزشکارسازمان یافته دارد که متاسفانه شیوع کرونا خسارت روحی وروانی زیادی به آنان  وارد کرده است. .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز