کسب رتبه دومی آذربایجان‌غربی در نخستین جشنواره کشوری خوشه‌چین

۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۵:۲۱:۱۰
کد خبر: ۱۰۹۳۶۶۴
کسب رتبه دومی آذربایجان‌غربی در نخستین جشنواره کشوری خوشه‌چین
در ارزیابی نهایی ادارات کل سراسر کشور با محوریت برگزاری جشنواره خوشه‌چین در سال ۱۳۹۸، این استان با کسب ۷۸ امتیاز در رتبه دوم کشور قرار گرفت.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، امید فتح‌اللهی گفت: دور نهایی نخستین جشنواره خوشه‌چین بهمن‌ سال گذشته به میزبانی استان فارس در سه رشته تیمی والیبال، فوتسال و طناب کشی و سه رشته دوومیدانی، چوب‌کشی و هفت‌سنگ و در ۵ ماده انفرادی در ۲ بخش آقایان و بانوان برگزار شد و آذربایجان‌غربی با کسب ۷۸ امتیاز بعد از استان چهارمحال و بختیاری در رده دوم کشور قرار گرفت و استان مرکزی رتبه سوم را کسب کرد.

وی اضافه کرد: ورزشکاران آذربایجان‌غربی در رشته‌های والیبال بانوان و فوتسال آقایان به مقام قهرمانی دست یافتند و در چوب‌کشی بانوان و در ماده منهای ۸۵ و هفت‌سنگ آقایان موفق به کسب رتبه سوم شدند، ضمن اینکه در ماده ۲ هزار متر دوومیدانی بانوان، هفت‌سنگ بانوان و طناب کشی بانوان نیز مقام چهارم را کسب کردند.

رییس گروه ورزش روستایی و عشایری اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در مرحله نهایی رقابت‌ها، تیم آذربایجان‌غربی با ۵۰ ورزشکار شرکت کرده بود.

فتح‌اللهی گفت: در جدول امتیازدهی رقابت‌ها، آذربایجان‌غربی موفق به کسب امتیازات کامل مشارکت منطقه‌ای و کسب مدال منطقه‌ای شده بود و مرحله منطقه‌ای رقابت‌های خوشه‌چین میزبان یکی از ۵ منطقه کشور بودیم.

در این رقابت‌ها، چهارمحال و بختیاری با ۸۰، آذربایجان‌غربی با ۷۸ و مرکزی با ۷۷ امتیاز اول تا سوم شدند و خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، فارس، بوشهر، البرز، خراسان رضوی و آذربایجان‌شرقی چهارم تا دهم شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز