اهدا خون یک سنت حسنه است

۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۹:۴۶:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۳۸۸۰
اهدا خون یک سنت حسنه است
جامعه ورزش کردستان و قهرمانان ملی استان با اهدای خون، در مسیر ترویج اهدای خون و ترغیب آحاد مردم به این امر خداپسندانه گام برداشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، صبح امروز پنج شنبه مورخه ۶ آذرماه جامعه ورزش کردستان و قهرمانان ملی استان با اهدای خون، در مسیر ترویج اهدای خون و ترغیب آحاد مردم به این امر خداپسندانه گام برداشتند.

آزاد سهرابی مدیر روابط عمومی انجمن موی تای منطقه ۳ کشور در گفتگو با خبرگزاری برنا تصریح کرد: با توجه به کاهش ذخایر خون کشور و وضعیت بحرانی این موضوع، انجمن نوای باران و انجمن موی تای منطقه ۳ کشور با مدیریت آقای سید بهمن رضوی تصمیم به انجام این کار خیرخواهانه گرفتند.

وی با اشاره به اینکه اهدای خون یکی از وظایف انسانی ما است گفت: با اهدای خون می‌توان جان بیماران نیازمند را نجات داد لذا هر فردی که عرق و تعصب ملی دارد با شنیدن نیاز هموطنان به خون، اقدام به اهدای خون و هدیه زندگی خواهد کرد.

سهرابی افزود: پس از فراخوانی که توسط انجمن موی تای منطقه ۳کشور صورت پذیرفت تعداد یکصد نفر از ورزشکاران و قهرمان این رشته اعلام آمادگی نمودند تا در این حرکت انسان دوستانه و سنت حسنه شرکت نمایند.

سید بهمن رضوی رییس انجمن موی تای منطقه ۳ کشور هم در گفت و گو با خبرنگار برنا خاطر نشان کرد: در این حرکت خدا پسندانه و فرهنگی ورزشکاران و قهرمانان با اهدا شاخه گل هایی از کادر اجرایی سازمان انتقال خون قدردانی نمودند.

رضوی در ادامه عنوان نمود: با توجه به وضعیت حال حاضر و کاهش مجدد ذخایر خون در آینده امیدواریم در روزهای آتی نیز شاهد چنین حرکتهایی فرهنگی باشیم.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: با توجه به وضعیت و پیک سوم کرونا و ابلاغیه های صادر شده در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی این تعداد در چهار هفته و هر هفته تعداد ۲۵ نفر از ورزشکاران نسبت به اهدا خون اقدام خواهند نمود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز